Slevy, kupóny a slevové kódy Topshop.cz

Všechny kódy

Popis obchodu Topshop.cz

Topshop.cz nabízí zboží ze svého reklamního vysílání v TV. Jedná se o široký sortiment z oblasti fitness, zdraví, zábavy. Ale také doplňků do kuchyně a domácnosti. Shop má pravidelné akce a výprodeje.

Inspirovali se reklamním šotem ve Slovinské TV

To byl první nápad, představit zákazníkům ve vlastním reklamním vysílání produkty, které nikde jinde nekoupíte. Postupně se z pánve, odšťavňovače, parního mopu nebo zpívající dekorace množství sortimentu rozšířilo na stovky produktů do domácnosti, kuchyně, pro sport a zdraví.  A k TV vysílání vznikly také kamenné prodejny, ve kterých si zákazníci mohou zboží prohlédnout nebo vyzvednout.

Pamatujete si Kosmodisk?

To byl první produkt TopShopu (resp.Studia Moderna), který firma nabízela lidem formou přímého prodeje a na základě TV reklamy. A opravdu, nápad vznikl ve Slovinsku. A měl bohulibý záměr. Ulevit od bolesti zad prostřednictvím nového výrobku a ten prodat metodou přímého prodeje.

A dnes fungují ve 21 evropských zemích, na 140 webech a vysílají prostřednictvím 360 TV kanálů.

A co je vlajkovou lodí dnes?

Těžko říct, jestli jsou to doplňky pro kuchyň a vaření Delimano a Nutribullet. Nebo masážní a fitness produkty Wellneo. Každopádně určitě už jste to někde slyšeli. Tedy ne někde, ale v telce.

Výhody e-shopu:

  • Široký sortiment zboží, které znáte z TV
  • Prodej na splátky
  • Možnost prohlédnout si zboží na prodejně
  • Doprava: Česká pošta, Geis, Uloženka

Nevýhody e-shopu:

  • Dodání pouze v rámci ČR
  • Nenabízí dopravu zdarma ani při velkém nákupu

Zákazníci o e-shopu:

Reference zákazníků na TopShop jsou velmi rozporuplné. Od opěvných reakcí na vysokou kvalitu zboží, rychlost dodání a spokojenost s komunikací a zákaznickým servisem až po naprostý opak. Nespokojenost s rychlostí dodání a kvalitou výrobků.

Jak použít kód na Topshop.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Topshop.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Slevové kódy" a potvrďte tlačítkem "Aktivovat".

Nejčastější otázky pro Topshop.cz

  • Jaké formy platby akceptujete?
    Momentálně akceptujeme následovné způsoby platby. Platbu v hotovosti na dobírku přímo do rukou kurýra při převzetí zboží. Online platbu kartou nebo bankovním převodem. Platbu prostřednictvím systému PayU. A využít můžete i platbu na splátky, avšak minimální hodnota vašeho nákupu musí být aspoň 3000 Kč a každý produkt má samostatné podmínky splátek. Více o nákupu na splátky se dozvíte na naší infolince.
  • Jaké možnosti dopravy mám na výběr?
    Využít můžete služby kurýra Geis, služby České pošty nebo vám zboží můžeme doručit na výdejní místo Uloženky, kde si ho potom kdykoliv vyzvednete.
  • Co mám dělat v případě, když je můj výrobek poškozený?
    Pokud je produkt stále v záruce, pošlete ho spolu se záručním listem, který jste dostali spolu s výrobkem, a vyplněným reklamačním formulářem na adresu: STUDIO MODERNA s.r.o., U Nákladového nádraží 6, 130 00 Praha 3. My vás potom budeme informovat o dalším postupu. Pro víc informací ohledně vrácení zboží zajděte na naší webstránce do menu „Vrácení zboží“ a „Reklamace“.
  • Můžu si dát opravit i výrobek, na který se už nevztahuje záruka?
    Pokud vám vypršela záruka na konkrétní produkt a potřebujete ho opravit, kontaktujte nás na telefonním čísle 272 188 472 nebo nám napište e-mail na info@topshop.cz. Dostanete konkrétní informace o dalším postupu. Určitě se vám budeme snažit pomoci.
  • Jaká je běžná záruční doba na vaše produkty?
    Za normálních okolností mají všechny naše produkty automatickou záruku 24 měsíců, která se vztahuje na výrobní chyby a základní funkce. Na některé výrobky se vztahuje i dodatečná záruka. Najdete je na stránce mezi informacemi o produktech.
  • Jak a kdy můžu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
    Pokud už zboží opustilo náš sklad, není možné s vaší objednávkou udělat nic, žádné změny ani storno. Pokud chcete provést změny nebo zrušení vaší objednávky, doporučujeme vám tak udělat co nejdříve. Kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem a my se vám pokusíme maximálně vyhovět.
  • Co když výrobek, o ktorý mám zájem, není na skladě?
    Protože naše skladové zásoby jsou omezené, tato situace může nastat. Jestliže konkrétní výrobek, o který máte zájem, už není dostupný, pomůžeme vám najít nejlepší možnou alternativu nebo jinak vyřešit váš požadavek. Stává se to však velmi ojediněle. O každé změně nebo důležitých skutečnostech ve vaší objednávce vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
  • Jak dlouho budu čekat na doručení zboží?
    V závislosti na dostupnosti na skladě a našich provozních možnostech se snažíme objednávky doručovat co nejdříve. Naskladněné zboží obyčejně máte doma do 3 až 5 dní od odeslání objednávky. Maximální lhůta na doručení je 30 dní. Některé vybrané produkty mají dodací lhůtu 10 pracovních dní. Pokud vám zboží nedorazí do 5 dní a ani 6. den nebudete mít o vaší objednávce žádné informace, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a my okamžitě zkontrolujeme stav objednávky.
  • Jak a kdy můžu odstoupit od smlouvy a vrátit zboží?
    Pokud jste se rozhodli odstoupit od smlouvy ještě předtím, než vám bylo zboží doručené, dejte nám o tom co nejdřív vědět. Vyhnete se zbytečným poplatkům. Pokud už však objednávka opustila náš sklad a je na cestě k vám, měli byste ji převzít, i když o ni nemáte zájem, a následně ji správným postupem vrátit. Zboží můžete ze zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Výrobek si tak můžete doma vyzkoušet, avšak při vrácení by měl být nepoškozený, čistý a bezpečně zabalený se vší dokumentací a příslušenstvím.