Slevy, kupóny a slevové kódy Sportofino.com/cz

Všechny kódy

Akce

Výpredaj na Sportofino

  • Platí do 4. 11. 2020
  • Využili 4 lidé

Jak použít kód na Sportofino.com/cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Sportofino.com/cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Slevový kód" a potvrďte tlačítkem "AKTIVOVAT".

Popis obchodu Sportofino.com/cz

Sportofino.com nebo-li S'portofino je polský e-shop s módními kousky nejen do města, ale hlavně na sport. Seženete zde oděvy na lyžování, běh nebo do fitness. Ale také nové módní kousky na rande nebo na pracovní schůzku. Vybírat můžete z více jak 100 světových značek a rovněž z nepřeberného množství sukní, kalhot, triček, svetrů. Vše pro dámy, pány i děti.

Věrnostní program pro zákazníky. Časté slevové akce.

Móda inspirovaná vkusem Itálie a precizností Němců

S'portofino je polský e-shop s módními kousky nejen do města, ale hlavně na sport. Koupíte zde oděvy na lyžování, běh nebo do fitness. Ale také nové módní kousky na rande nebo na pracovní schůzku. Vybírat můžete z více jak 100 světových značek a také z nepřeberného množství sukní, kalhot, triček, svetrů. Vše pro dámy, pány i děti.

Kromě módy na shopu je k mání veškerá výbava pro lyžování – od lyží až po helmy.

Sezónní kousky jako přímo z módního mola

Na e-shopu jsou k dispozici přední módní značky v sezónním okénku. Na zimu kabáty, na léto šaty a sukně. Vybírat můžete z designových dražších kousků, tak i z běžnější konfekce.

Výhody e-shopu:

-        Věrnostní program S´portofino club – 5% na nové kolekce

-        Časté slevové akce

-        Jednotná cena za dopravu je Kč 89,-

-        Možnost objednat i na Slovensko

-        Možnost vrácení zboží do 30 dnů

-        Rychlé dodání – do 3 pracovních dnů

Nevýhody e-shopu:

-        Kamenné prodejny pouze v Polsku (vyzkoušení zboží, osobní odběr)

Co říkají zákazníci?

Příliš referencí na internetu nenaleznete, ale těch pár je pochvalných. To je záruka spokojenosti, jak známo, reference se píší většinou pro negativní zkušenost. Zákazníci si chválí rychlé dodání zboží, velký výběr ze sortimentu a přehledný web. O něco horší je však zkušenost s komunikací a zákaznickým servisem.

Nejčastější otázky pro Sportofino.com/cz

  • Jaké možnosti platby mám na výběr?
    Platit můžete prostřednictvím služby PayPal a také platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Využít můžete také možnost platby na dobírku, tedy přímo do rukou kurýra při převzetí zboží.
  • Jakým způsobem doručujete objednávky?
    Využíváme kurýrní společnosti DHL a PPL. Za normálních okolností trvá dodání objednávky do 3 pracovních dnů, avšak drtivá většina balíků je dodaná už do 2 pracovních dnů. Cena dopravy je 89 Kč.
  • Můžu udělat dodatečné změny v objednávce po jejím odeslání?
    Po závazném odeslání objednávky už není jednoduché udělat v ní změny. Pokud to přesto chcete zkusit, kontaktujte naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese zakaznici@sportofino.com, na telefonním čísle +48 61 865 50 70 nebo prostřednictvím online formuláře, který najdete na našem webu v části „Kontakt“ (https://sportofino.com/cz/contact/). Určitě vám pomůžeme objasnit vaše možnosti.
  • Můžu objednávku i dodatečně zrušit?
    Když chcete zrušit objednávku po jejím odeslání, udělejte tak okamžitě a bez čekání. Po tom, když bude objednávka zpracovaná, zabalená a odevzdaná na expedici, s ní už totiž nemůžeme nic udělat. Proto pro stornování objednávky kontaktujte naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese zakaznici@sportofino.com, na telefonním čísle +48 61 865 50 70 nebo prostřednictvím online formuláře, který najdete na našem webu v části „Kontakt“ (https://sportofino.com/cz/contact/), ještě v den odeslání objednávky.
  • Jak a kdy můžu vrátit zboží?
    U nás máte na vrácení zboží bez udání důvodu, tedy na odstoupení od smlouvy, prodlouženou lhůtu až 30 dní od doručení objednávky. Pokud jste registrovaný uživatel, přihlaste se do svého účtu a postupujte podle pokynů pro vrácení zakoupeného zboží. Pro získání přepravního štítku na krabici nás kontaktujte na e-mailové adrese zakaznici@sportofino.com. Jako neregistrovaný uživatel využijte formulář na odstoupení od smlouvy, dostupný na našem webu (https://sportofino.com/media/snowcustomwidgets/f/o/formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy_cz_3.pdf). Pokud jste zboží kupovali na dobírku, je důležité vyplnit také číslo účtu. Zásilku odešlete na adresu: Vratky S'portofino, Panattoni Park VIII, Magazyn SAT S'portofino, ul. Diamentowa 1, 62-052 Komorniki.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Vyplňte příslušný reklamační formulář, který najdete na našem webu (https://sportofino.com/media/snowcustomwidgets/r/e/reklamacni-formular_cz_5.pdf), a pokud jste zboží kupovali na dobírku, tak vyplňte i číslo účtu. Dobře zabalené zboží se vší dokumentací potom zašlete na adresu: Reklamace S'portofino, Panattoni Park VIII, Magazyn SAT S'portofino, ul. Diamentowa 1, 62-052 Komorniki. Reklamaci vyřídíme do 14 dnů a budeme vás informovat. Nikdy však NEPOSÍLEJTE zboží na reklamaci NA DOBÍRKU!!!