Slevy, kupóny a slevové kódy Spartoo.cz
Všechny kódy
Sleva 5 % při nákupu nad 1500 Kč (kumulovatelné s již zlevněným zbožím)
- Platí do 23. 2. 2021
- Ještě nikým nevyužit
Přihlaste se k odběru newsletteru a ziskejte slevu 130 Kč
- Neomezená platnost
- Využil 1 člověk
Přiveďte Vaše přátele a získejte 250 Kč
Můžete se spojit s až 100 partnery a získat tak až 25 000 Kč
- Neomezená platnost
- Využil 1 člověk
Jak použít kód na Spartoo.cz
-
Výběr slevového kódu
Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Spartoo.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".
-
Zkopírování slevového kódu
Zkopírujte nebo opište slevový kód.
-
Vložení slevového kódu
V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Slevový kupón" a potvrďte tlačítkem "OK".
Nejčastější otázky pro Spartoo.cz
-
Jak zjistím, zda je zboží, které se mi líbí, také dostupné?
Zboží prezentované na stránce SPARTOO.cz je reálně dostupné na skladě. I přesto se může ve výjimečných případech stát, že model, který si přejete, už na skladě ve vaší velikosti není. V nabídce jsou jen dostupné velikosti. Pokud nenajdete svoji velikost, můžete požádat o to, abychom vás o dostupnosti informovali kliknutím na „Upozornění na velikost“. O dostupnosti zboží vás budeme informovat e-mailem.
-
Jaké jsou možnosti platby?
Vyberte si způsob platby na stránce „Zabezpečená platba“ během vystavování objednávky. Způsoby platby, které SPARTOO.cz akceptuje, jsou následovné: - Platba platební kartou - Platba prostřednictvím účtu PayPal - Platba na dobírku - Platba prostřednictvím dárkového poukazu SPARTOO.CZ
-
Jak zjistím, zda byla moje objednávka zpracovaná?
Po on-line potvrzení objednávky vám SPARTOO.CZ doručí e-mail s potvrzením a číslem objednávky. Stav objednávky si můžete kdykoliv zkontrolovat v rubrice Moje objednávky ve vašem Zákaznickém účtu SPARTOO.CZ. E-mailem vás budeme informovat o jednotlivých etapách doručení balíku.
-
Jak funguje doručení zboží? Kolik zaplatím a kdy můžu objednávku očekávat?
Uvedené lhůty doručení mají jako referenční datum datum zadání objednávky a jsou uvedené v počtu pracovních dní (soboty, neděle a dny pracovního volna ve Francii a v Česku se do počtu dní na doručení nepočítají). V případě vyšší moci SPARTOO nezodpovídá za zmeškání doručení. U zboží označeného jako „Partnerský produkt“ musí Zákazník konzultovat Všeobecné obchodní podmínky partnerského prodejce. Doručení prostřednictvím kurýrní služby DPD je garantované do 7 pracovních dní od objednávky a je zdarma. Doručení prostřednictvím kurýrní služby UPS Standard je garantované do 7 pracovních dní a cena je 666 Kč.
-
Balík jsem nedostal… co mám dělat?
Balíky vyexpedované společností SPARTOO.CZ mají svoje trackingové číslo, které umožňuje sledování zásilky. SPARTOO.CZ vám pošle e-mail v okamžiku vyexpedování objednávky a poskytne vám sledování zásilky, pomocí kterého můžete sledovat doručování balíku. První etapa zjišťování stavu doručení je informace prostřednictvím odkazu poskytnutého ze strany SPARTOO.CZ o místě, v němž se balík nachází. - Pokud se balík právě doručuje a maximální dodací doba, kterou garantuje SPARTOO.CZ, nebyla překročená, poprosíme vás o strpení až do doručení objednávky. - Pokud balík není ve stavu aktuálního doručování nebo pokud vám SPARTOO.CZ poslalo zprávu o tom, že byl překročený časový limit na jeho doručení, kontaktujte naše Zákaznické centrum SPARTOO.CZ.
-
Jak funguje věrnostní program?
Při každé objednávce vám SPARTOO.CZ připíše věrnostní body. 1 Kč z nákupu = 2 věrnostní body. Každý bod má hodnotu 1 haléře. Počet věrnostních bodů přidělený každému zboží je uvedený v jeho popisu. Věrnostní body získáváte za jakýkoliv nákup na stránce SPARTOO.CZ! Při každé nové objednávce bude váš účet navýšený o věrnostní body ve lhůtě 30 dní, s výjimkou zboží, které jste nám vrátili. Celkový počet bodů si můžete zkontrolovat v libovolném okamžiku. Stačí se přihlásit pomocí následujícího odkazu Můj účet v horní části stránky. Vaše věrnostní body mají délku platnosti 12 měsíců. Po nasbírání 500 bodů můžete požádat o vystavení věrnostní provize, jejíž hodnota se vám odpočítá z vaší další objednávky.
-
Jaké podmínky je potřebné splnit pro vrácení/výměnu zboží?
Následující informace se týkají vrácení zboží zakoupeného na stránce Spartoo kromě zboží označeného jako „Partnerský produkt“. „Partnerské produkty“ podléhají speciálnímu režimu doručení a vrácení. Specifické informace a podmínky každého partnerského prodejce najdete na stránce s předmětným zbožím v jeho popisu. Zboží zakoupené na stránkách SPARTOO.CZ je možné buď vyměnit, požádat o vrácení peněz, nebo uplatnit svoje právo na odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta, během které může zákazník požádat o výměnu nebo uplatnit svoje právo na vrácení zboží, je 30 dní ode dne přijetí zboží, a pro odstoupení od kupní smlouvy je tato lhůta stanovená na 14 dní ode dne přijetí zboží. Aby mohlo být zboží vrácené, musí odpovídat těmto podmínkám: - Zboží musí být vrácené nové, čisté, nenošené ani nezkoušené v exteriéru, bez zápachu, neprané, v nepoškozeném stavu a s neodstraněnými visačkami. Zboží, které nesplňuje tyto náležitosti, nebude moci být uznané a bude vrácené zpět odesílateli. - Vrácené zboží musí odpovídat přijatému zboží. - Zboží musí být vrácené v původním a nepoškozeném obalu – originální krabici od bot nebo plastovém sáčku od oblečení a doplňků s původními etiketami a čárovými kódy (původní krabice od bot nesmí být přelepená lepicí páskou) v řádně zavřeném balíku. - Zboží musí být vrácené do 30 dní od jeho přijetí. - Vrácené prázdné balíky nebudou moci být předmětem vrácení ani výměny zboží. - Postup vrácení zboží musí být dodržený. Jeho první etapou je zadání požadavku na vrácení zboží v Zákaznickém účtu. - Vrácení zboží je na území Česka zajišťované prostřednictvím dopravní společnosti UPS. - Zpracování procesu vrácení zboží si vyžaduje 7 až 10 pracovních dní od odevzdání balíku přepravní společnosti UPS. - O přijetí vráceného zboží informujeme zákazníky prostřednictvím automatického e-mailu. Stejně tak informujeme automatickým e-mailem zákazníky i o vrácení peněz za vrácené zboží, případně o přípravě výměny zboží a jeho expedici.
Popis obchodu Spartoo.cz

Oblečení a nákup obuvi online
Pokud hledáte obchod, kde jsou situované všechny známé značky za výborné ceny, tak e-shop Spartoo je tím správným místem. Najdete zde nejen široký výběr oblečení pro ženy, pány, ale i děti. V nabídce jsou blůzky, trička, šaty, šortky či sportovní oblečení. Kromě toho zde nakoupíte obuv online, tedy rychle a zároveň za výborné ceny. Něžná polovička si tady vybere z balerínek, kole
kových bot, lodiček, holínek, tenisek, mokasínů či sportovní obuvi různých značek. Také páni si zde vyberou z online obuvi například tenisky, mokasíny, slip-on boty nebo jinou sportovní obuv.
Výprodej či luxusní značky?
Ve výprodeji tenisek najdete mnoho známých značek, jako jsou Vans tenisky, Nike tenisky, ale i Adidas tenisky. Kromě toho tady najdete také pánské a dámské converse tenisky za opravdu výhodné ceny. Boty značky Timberland zde najdete v různých provedeních pánské i dámské. Ať už ve výprodeji tenisek, nebo v běžných sekcích.
V části „exkluzívní“ najdete hlavně značky, které garantují kvalitní obuv, ale je o něco dražší. Najdete zde značky jako Diesel či Geox. Kromě toho je v nabídce i luxusní zboží, tedy oblečení, boty a kabelky značek, jako je Chloé, Ralph Lauren, Armani a podobně.
Kromě toho, že na e-shopu najdete různé slevy jako například i výprodej tenisek či jiného zboží, můžete využít také Spartoo slevový kupon. S pomocí tohoto Spartoo slevového kódu získáte nejen slevu na tenisky či jinou sportovní obuv, ale také na ostatní zboží, které na Spartoo najdete. Tento Spartoo slevový kód se většinou pohybuje ve výšce od 5 do 20 % z celkového nákupu a to už je co říct.
Výhody e-shopu Spartoo.cz
- široký výběr zboží za výhodné ceny ve vysoké kvalitě
- bezplatná doprava
- produkt odpovídá popisu a fotografii
- vrácení zboží při reklamaci hradí Spartoo
- sledování, kde se zásilka nachází
Nevýhody e-shopu Spartoo.cz
- při reklamaci složitější odeslání zboží kvůli skladu ve Francii
- neochotný personál v Zákaznickém centru
- občasná záměna, resp. zaslání jiného zboží