Slevy, kupóny a slevové kódy Signal-nabytek.cz
Všechny kódy
Zaregistrujte se do věrnostního programu a využívejte výhody
- Neomezená platnost
- Ještě nikým nevyužit
Nejčastější otázky pro Signal-nabytek.cz
-
Jak funguje sbírání bodů?
Registrovaným zákazníkům nabízíme věrnostní program, kdy u dokončené a zaplacené objednávky připisujeme na váš účet příslušný počet bodů. To je výše vaší slevy při dalším nákupu.
-
Mohu slevu uplatnit okamžitě?
Slevu, neboli výši vašeho věrnostního programu, vám započteme automaticky s vaším dalším nákupem.
-
Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?
Zboží okamžitě reklamujte. Postupujte podle instrukcí na webu - sekce reklamace. Zkráceně: Vyplňte reklamační formulář, vyfoťte vadu nebo poškození a zašlete nám to na kontakt pro reklamace.
-
Můžu si koupit nábytek na splátky?
Ano, pomůžeme vám s nákupem na splátky. Spolupracujeme s firmou Essox, s.r.o.
-
Můžu odstoupit od smlouvy?
Ano, Pochopitelně i pro nás platí obecně platné předpisy a zákony. Informace, jak přesně odstoupit od smlouvy najdete na webových stránkách.
Popis obchodu Signal-nabytek.cz

Signal-nabytek.cz je prodejce nábytku a bytových doplňků v ČR. V nabídce obchodu najdete absolutně veškeré zařízení do bytu nebo kanceláře. Vybrat si můžete sedačky, skříně, postele, koberce, bytové doplňky, prostě vše, na co si v souvislosti s bytovým zařízením vzpomenete.
Buďte nám věrni
Shop má promyšlený věrnostní program, kdy registrovaným zákazníkům připisuje body za nákup. Ty jsou směnitelné za koruny a následnou slevu při dalším nákupu.
A pokud náhodou tápete, jaký kus bytového zařízení si vybrat, inspiraci najdete na blogu.
Výhody e-shopu:
- Vlastní věrnostní program.
- Vlastní doprava zboží.
- Příjemné ceny
- Možnost splátek
Nevýhody e-shopu:
- Není možnost dopravy zdarma, ani od určité výše nákupu.
- Nenajdete ceny za dopravu.
- Oproti jiným shopům, poměrně málo informací na webu. Tedy kromě velmi podrobného návodu k nákupu - dost zbytečné.
Co říkají zákazníci:
Zákazníci reagují velmi rozporuplně. Jsou v podstatě rozdělení na dva tábory. Na tábor spokojených zákazníků, který chválí komunikaci, rychlost dodání, ceny,výběr. A na tábor druhý, který nemá pochopení pro drahou dopravu, pro dodání špatného kusu, nebo barvy nebo dlouhé čekání na zboží.