Slevy, kupóny a slevové kódy Shooos.cz

Všechny kódy

Akce

Shoos.cz výprodej produktů pro muže

  • Končí zítra
  • Využilo 84 lidí
Akce

Shoos.cz výprodej produktů pro ženy

  • Končí zítra
  • Využilo 83 lidí
10%
Sleva

Sleva 10% na všechny nezlevněné produkty

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Využilo 47 lidí
5%
Sleva

Sleva 5% na všechny zlevněné produkty

  • Platí do 31. 12. 2020
  • Využilo 39 lidí
Akce

Doprava zdarma při nákupu nad 2800 Kč

  • Neomezená platnost
  • Využilo 51 lidí

Jak použít kód na Shooos.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Shooos.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Slevový kód" a potvrďte tlačítkem "POUŽIŤ".

Popis obchodu Shooos.cz

Internetový obchod Shoos.cz zahrnuje široký sortiment značkových tenisek pro ženy i muže. Kromě laciných tenisek tady najdete i dámské oblečení a doplňky, pro pány je v nabídce pánské oblečení, pánské doplňky a péče o obuv.

Dámské tenisky a obuv

V e-shopu Shoos.cz mají dámy možnost výběru z množství značkových tenisek. Najdete tady značky jako Adidas, Asics, Converse, New Balance, Onitsuka Tiger, Puma, Reebok, Supra, Vans a Nike. V nabídce jsou nejnovější modely a některé tenisky máte možnost nakoupit za výprodejové ceny. Kromě tenisek na stránce Shoos.sk najdete i boty Palladium Boots, obuv značky Timberland, Espadrilky a žabky. V případě, že použijete při nákupu slevový kód, můžete získat váš vysněný pár ještě výhodněji.

 

Pánské tenisky a pánská obuv

Pánské tenisky v nabídce Shoos.cz jsou v různých barevných a velikostních provedeních. Najdete tady značky jako Nike, Puma, Reebok, Vans, Converse, New balance, Supra, Onitsuka Tiger a Asics. Kromě značkových tenisek tady najdete také značky obuvi jako Timberland, Palladium Boots, Hangwag, Clae nebo Splendix.

 

Pánské a dámské doplňky

V obchodě Shoos najdete doplňky pro pány i dámy jako sluneční brýle, tašky, batohy, opasky, hodinky nebo vložky do bot.

 

Výhody e-shopu Shoos.cz

  • rychlé reakce na otázky
  • rychlé dodání
  • ochotný personál
  • možnost uplatnit slevový kupón

 

Nevýhody e-shopu Shoos.cz

  • chybí informace o tom, zda je zboží skladem

 

Recenze zákazníků

Zákazníci internetového obchodu Shoos.cz si pochvalují přehlednost webové stránky, rychlé dodání a dobrou komunikaci s personálem. Nedostatky se týkají zejména dodaného zboží, kdy byli zákazníci nespokojení se špatným zasláním objednávky nebo delší čekací lhůtou.

 

Nejčastější otázky pro Shooos.cz

  • Udělal jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací e-mail, co teď?
    Vždy po vytvoření objednávky posíláme e-mail s jejím potvrzením, shrnutím a dalšími detaily. Občas vám tato zpráva může spadnout do složky nevyžádané pošty jako „Spam“. Zkontrolujte si to. Také si zkontrolujte, že jste u objednávky uvedli správně vaši e-mailovou adresu. Pokud jste přesto potvrzující e-mail nenašli, kontaktujte nás na e-mailové adrese shooos@shooos.cz nebo na telefonním čísle 0910 950 650.
  • Kdy můžu očekávat doručení zboží?
    Objednávku odesíláme v průběhu 24 hodin. Standardní doba doručení je asi dalších 24 hodin. Balík vám dorazí do 2 pracovních dnů. Jakmile zboží expedujeme ze skladu, dostanete notifikaci mailem, kde najdete sledovací číslo a trackovací link. Na tomto linku kdykoliv zjistíte stav zásilky.
  • Zboží mi nepřišlo ani po třech dnech. Co teď?
    V tomto případě nás kontaktujte na e-mailové adrese shooos@shooos.cz a my se pokusíme situaci vyřešit. Někdy se stává, že dodací lhůta se prodlouží, hlavně během státních svátků nebo tehdy, když jsme prostě přetížení. Prostě nás kontaktujte vždy, když máte pocit, že čekáte příliš dlouho.
  • Co dělat, když mi nefunguje sledování balíku?
    I v tom případě nám určitě napište e-mail na adresu shooos@shooos.cz a my se vám určitě pokusíme pomoci.
  • Co mám dělat, když mi zboží dorazilo poškozené?
    Také v případě poškozeného zboží nám napište o této skutečnosti e-mail na adresu shooos@shooos.cz. Zašlete nám však také fotografickou dokumentaci poškození. Určitě se vám pokusíme pomoci a navrhneme další postup.
  • Kde najdu fakturu, pokud mi nepřišla v papírové formě?
    Faktura vám automaticky přijde e-mailem s potvrzením objednávky. Papírové faktury neposíláme. Snažíme se totiž šetřit životní prostředí. Pokud vám faktura nepřišla na e-mail, prosím kontaktujte nás na e-mailové adrese shooos@shooos.cz a my vám ji pošleme ještě jednou.
  • Jak můžu opravit nesprávné údaje v objednávce?
    Pokud se zmýlíte a zadáte do objednávky nesprávné údaje, co nejdříve nás kontaktujte na e-mailové adrese shooos@shooos.cz nebo na telefonním čísle 0910 950 650, abychom to napravili. V opačném případě by vaše objednávka mohla být doručená na nesprávné místo.
  • Jaký je postup při vrácení bot?
    Pokud se vám boty nelíbí nebo jste změnili názor, můžete je bez problémů vrátit. Stačí když jsou boty v původním balení, s originálními visačkami, nenošené a nepoškozené. Při vrácení postupujte podle kroků na tomto linku: https://www.shooos.cz/vraceni. Boty pošlete poštou, přibalte k nim vyplněný formulář pro vrácení zboží, a jakmile balík obdržíme, budeme vás kontaktovat e-mailem o dalším postupu.
  • Kdy mi dorazí peníze za vrácené zboží?
    Když k nám dorazí vaše vrácené zboží, informujeme vás o tom e-mailem a následně vystavíme dobropis. V dalším kroku vám posíláme peníze, které by vám měly dorazit na účet do 7 pracovních dnů.
  • Můžete mi boty vyměnit za jinou velikost nebo jiný model?
    Samozřejmě, pošlete nám zboží zpět a my vám ho podle vašeho přání vyměníme. Postupujte podle postupu, který najdete na tomto linku: https://www.shooos.cz/vraceni. Nepoužité zboží by mělo být v originálním balení, s vyplněným formulářem, odeslané poštou na naši adresu. Jakmile zboží obdržíme, obratem vám posíláme to, které jste si vybrali na výměnu.
  • Jak zjistím, že vrácené zboží k vám dorazilo v pořádku a nemá zpoždění?
    Záleží to i na konkrétním přepravci, kterého jste si vybrali. Jakmile zboží obdržíme, ještě ten den vás kontaktujeme e-mailem o postupu při vrácení peněz. Pokud se obáváte, že zboží mohlo cestou zabloudit, kontaktujte svého přepravce. Kontaktovat můžete i nás na e-mailové adrese shooos@shooos.cz nebo telefonním čísle 0910 950 650.
  • Můžu zrušit objednávku po jejím potvrzení?
    V tomto případě se pokuste kontaktovat nás e-mailem nebo telefonicky co nejrychleji. Objednávku totiž můžeme zrušit pouze do té doby, dokud ji ještě neodešleme. Když to nestihnete a objednávka je už na cestě k vám, zrušit ji už nedokážeme. Stále však máte možnost objednávku od kurýra nepřevzít. Kurýr nám zboží vrátí a my vaši objednávku automaticky zrušíme.
  • Jak se přesvědčím, že dané modely jsou skutečně dostupné a můžu si je přijít i vyzkoušet?
    Všechny dostupné modely a velikosti, které máme, jsou v nabídce na naší stránce. Po kliknutí na konkrétní produkt uvidíte i informaci o jeho dostupnosti na prodejně nebo v e-shopu. Většinu zboží však máme pouze v externím skladu.