Nejčastější otázky pro PEPCO CZ

  • Jaké způsoby platby akceptujete?
    V našich prodejnách můžete platit, samozřejmě, v hotovosti. Kromě toho můžete platit také kartou (akceptujeme všechny platební karty kromě American Express). Platit však nemůžete poukázkami a nemůžete nakupovat ani na fakturu.
  • Jak si můžu ověřit dostupnost konkrétního výrobku v dané prodejně?
    Informace o dostupnosti získáte prostřednictvím e-mailové adresy zakaznik@pepco.cz nebo na telefonním čísle +420 228 881508. K dispozici jsme vám po všechny pracovní dny od 09:00 do 17:00 hod. Výrobky z letáku jsou dostupné ve všech prodejnách od začátku akce až do vyčerpání zásob.
  • Jak si můžu rezervovat zboží v prodejně?
    Zboží si můžete rezervovat přímo v prodejně, ve které jste zboží našli. Zboží vám však můžeme rezervovat maximálně na dobu jednoho dne. Produkty z letáku není možné rezervovat vůbec. Rezervace přes zákaznický servis také není možná.
  • Kde všude se dostanu k informacím o akcích a výprodejích?
    O všech akcích, slevách a výprodejích informujeme v našem letáku, na našem webu pepco.cz a také na oficiálních profilech na sociálních sítích Facebook a Instagram.
  • Kdy a jak můžu zboží vyměnit nebo vrátit?
    Díky naší službě „Garance vrácení peněz“ můžete do 30 dní od zakoupení zboží vyměnit nebo vrátit v kterékoliv naší prodejně. Podmínkou je, aby bylo, samozřejmě, nepoškozené a bez známek používání. Stačí zboží spolu s pokladním blokem a původními štítky a cenovkami přinést do prodejny a my vám ho vyměníme za jiné podle vašeho přání, nebo vám vrátíme peníze. Některé druhy zboží však z hygienických důvodů není možné vyměnit ani vrátit.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Na všechny produkty zakoupené v PEPCO se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Během této lhůty máte právo uplatnit reklamaci v kterékoliv z našich prodejen. Přineste špatný výrobek i s dokladem o koupi a vyplňte reklamační formulář. Reklamace bude vyřízená do 30 dní. O kladném nebo zamítavém posouzení reklamace vás budeme informovat. Proti zamítavému stanovisku k reklamaci můžete stále podat odvolání, a to opět přímo v prodejně. Pokud bude vaše reklamace přijatá, nejpozději do 14 dní vám vrátíme peníze na vaši kartu (účet).
  • Kde najdu kontakty v případě problémů a přímých otázek?
    Jakékoliv vaše otázky nebo problémy vám pomůžeme vyřešit i osobně na jakékoliv naší prodejně. Kromě toho jsou vám k dispozici e-mail zakaznik@pepco.cz a telefonní číslo +420 228 881508.

Popis obchodu PEPCO CZ

PEPCO je evropská síť diskontních prodejen se širokým sortimentem pro rodinu a domácnost. Vznikla v roce 1999 v Polsku. V Česku PEPCO získal prvenství mezi nejpopulárnějšími prodejci dětského oblečení a vyniká také jako dodavatel dekorativního zboží do domácnosti. Misí značky je zajistit zákazníkům co nejjednodušší přístup k produktům denní spotřeby, jako oblečení, doplňky a jiné produkty na udržování domácnosti. Co nejjednodušší přístup znamená i nejnižší ceny.

PEPCO se chce stát největší, nejlepší, nejvýhodnější a nejznámější evropskou diskontní značkou v prodeji oblečení a doplňků do domácnosti. V nabídce zboží najdeme produkty pro domácí zvířata, pro děti i dospělé, doplňky a výrobky pro chod domácnosti a sezónní zboží pro různé příležitosti či slavnosti v roce. K dispozici je také PEPCO mobilní aplikace, ve které najdete aktuální letáky se slevami, akcemi a aktuálními hity v nabídce. Najdete v ní i různé inspirace pro nákup a mapu všech a hlavně těch nejbližších prodejen. Navíc každý týden vás v appce čeká odměna. Síť v Evropě zaměstnává více než 16 000 lidí a má přes 1700 prodejen. Měsíčně počítá více než 15 milionů klientů, pro jejichž potřeby každý den dodává přes 2500 palet se zbožím do 11 zemí. Momentálně PEPCO působí na Slovensku, v Česku, Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku, Lotyšsku, Estonsku a Litvě.

Výhody nákupu v PEPCO:

-          Nízké ceny v porovnání s konkurencí

-          Široká a zajímavá nabídka doplňků

-          Designově atraktivní produkty

-          Velká síť prodejen po celé zemi

-          Výhodné akce, slevy a výprodeje

Nevýhody nákupu v PEPCO:

-          Nižší kvalita některých produktů

-          Občas problémová komunikace se zákazníky

Co říkají o PEPCO zákazníci

PEPCO mezi zákazníky vyhrává v první řadě díky cenám, které jsou v porovnání s konkurencí opravdu bezkonkurenční. Když k tomu připočítáme časté akce, slevy a výprodeje, těžko najdeme obchod s podobným sortimentem, kde se dá nakoupit levněji. Hodně lidí oceňuje také pěkné provedení doplňků do domácností a např. dětského oblečení. Na druhé straně zákazníci často souhlasí, že cena koresponduje s kvalitou a produkty z PEPCA moc dlouho nevydrží. Kvalita oblečení po pár vypráních výrazně klesá. Většina dalších produktů také nepůsobí jako top kvalita.