Slevy, kupóny a slevové kódy Patro.cz

Všechny kódy

Akce

Sekačky na trávu Fieldmann ve slevě

  • Platí do 23. 4. 2021
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Doprava zdarma při nákupu nad 5000 Kč

  • Neomezená platnost
  • Využil 1 člověk
Akce

Rozbalené zboží ve slevě

Zboží, které někdo koupil, rozbalil a poté vrátil bez použití.

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Výprodeje a slevy na Patro.cz

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Bazarové zboží ve slevě

Zboží, které bylo opraveno v autorizovaném servisu.

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na Patro.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Patro.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Mám slevový kód" a potvrďte tlačítkem "Uplatnit".

Nejčastější otázky pro Patro.cz

  • Jaké platební metody podporujete?
    Na našich výdejních místech na pobočkách ve Zlíně, Brně či Uherském Hradišti, ale i na výdejním místě Uloženky můžete platit hotovostí i kartou. Samozřejmě můžete využít tradiční způsob platby na dobírku, kdy zaplatíte v hotovosti nebo kartou kurýrovi nebo České poště až přímo při přebírání objednávky. Předem můžete platit online platební kartou (MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron), prostřednictvím Mall Pay, přes službu Twisto, běžným převodem na účet a také okamžitou online platbou přes systém PayU. Nakupovat můžete i na splátky.
  • Jakým způsobem doručujete zboží?
    Vaše objednané zboží si můžete přijít vyzvednout také osobně do našich prodejen ve Zlíně, Brně nebo Uherském Hradišti. Na vaši adresu vám zboží může doručit Česká pošta, přepravní služba PPL, DPD či Geis, objednávky vám pošleme i na výdejní místa Uloženky, no a na Slovensko doručuje Pošta bez hranic. S dopravou si můžete také objednat i doplňkové služby jako výnos na poschodí nebo odvoz starého spotřebiče.
  • Jaká je dodací doba?
    V detailu každého produktu na našem webu najdete informaci o jeho dostupnosti i termín expedice. Tyto informaci jsou pravidelně aktualizované, takže by měly být spolehlivé. Občas se však může stát, že některý produkt bude mimořádně rychle vyprodaný a na webu zatím bude informace o jeho skladové dostupnosti.
  • Můžu odeslanou objednávku dodatečně zrušit?
    Když se rozhodnete zrušit svoji objednávku, co nejdříve nás o tom informujte na e-mailové adrese objednavky@patro.cz nebo na telefonním čísle 570 570 170. V podstatě stačí i to, když si objednávku nepřevezmete. Když se nám potom zboží vrátí zpět do skladu, my vám zašleme zpět peníze.
  • Co dělat v případě, že mi bylo doručeno poškozené zboží?
    Když si všimnete jakékoliv vážného poškození přepravního obalu vaší objednávky, nepřebírejte ji. Sepište s kurýrem zápis o škodě a udělejte o tom i fotodokumentaci. Pokud je obal v pořádku, ale doma zjistíte, že poškozené je zboží uvnitř, udělejte fotky a pošlete nám je spolu s popisem poškození na e-mailovou adresu reklamace@nwt.cz nebo zboží jednoduše přineste celé co nejdříve do naší prodejny.
  • Co v případě, že mi bylo doručené jiné zboží, než jsem si objednal?
    Kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou linku na čísle 570 570 170 nebo nám napište e-mail na adresu info@patro.cz a určitě spolu tento problém vyřešíme k vaší spokojenosti co nejdříve.
  • Jak a kdy můžu vrátit zboží?
    Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí. Jde o běžné zákonné odstoupení od kupní smlouvy. Pokud se tak rozhodnete, informujte nás o tom předem. Vrácené zboží musí být kompletní, čisté, nepoškozené a nepoužité. Mělo by být v původním obalu se vším příslušenstvím a dokumentací. Zboží spolu s dokladem o koupi dobře zabalte a pošlete na adresu NWT a.s., RMA, Patro.cz, Tř. T. Bati 269, 760 01 Zlín.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Je to jednoduché díky našemu online reklamačnímu formuláři, který najdete na webu (patro.cz/reklamacni-formular). Vyplňte všechno, co je potřebné, popište závadu, obsah balení a vyberte si preferovaný způsob vyřízení reklamace. Následně formulář odešlete. Jakékoliv další přílohy pošlete na adresu reklamace@nwt.cz a do názvu e-mailu uveďte číslo faktury. Pokud ale zboží posíláte fyzicky poštou, je nutné k nemu přibalit fakturu a také vytištěný reklamační formulář, který si na našem webu v sekci „Reklamace“ můžete stáhnout jako PDF. Reklamované zboží potom zašlete na adresu NWT a.s., RMA, Patro.cz, Tř. T. Bati 269, 760 01 Zlín nebo ho osobně přineste do prodejny.
  • Jak vás můžu kontaktovat v případě otázek nebo problémů?
    V případě jakýchkoliv otázek vám ochotně pomůže naše zákaznické centrum, s nímž se spojíte e-mailem na adrese info@patro.cz nebo telefonicky na čísle 570 570 170 od pondělí do pátku mezi 8:00 a 14:00 hod.

Popis obchodu Patro.cz

Patro.cz začal na internetu fungovat už v roce 1998 a byl jedním z prvních na českém internetu, který obsahoval web s menu a produkty organizovanými do kategorií.

Jde tedy o jeden z nejstarších e-shopů v České republice. V jeho nabídce najdete více než 350 000 produktů. Jsou to hrací figurky pro děti, nejnovější herní notebooky, ale také obrovské chladicí skříně. Široký sortiment kvalitních produktů od stovek různých výrobců z celého světa. Toto všechno najdete v e-shopu patro.cz.

Obchod má také tři kamenné prodejny ve Zlíně, Brně a Uherském Hradišti.

Dalo by se říct, že jde o prodejce se smíšeným zbožím, protože zde najdete opravdu všechno. Elektrické spotřebiče, TV, audio, fototechniku, mo zahradu, oblečení, obuv, produkty pro děti, auto-moto zboží, ale také knihy, hry, hračky, konzoly, drogerii, produkty pro zdraví a krásu a ještě mnoho jiného. Jedním slovem všechno.

Přes tak obrovský sortiment se na webu e-shopu dá orientovat poměrně snadno díky intuitivně fungujícímu menu. Když se proklikáte přes hlavní kategorie a potom všechny ty podkategorie, až potom pochopíte skutečně obrovský výběr produktů, který prodejce má. Naštěstí máte k dispozici filtr s opravdu rozsáhlými možnostmi, takže si nabídku dokážete šikovně zúžit podle vašich potřeb.

Velmi užitečné je, že i v hlavním vyhledávacím okně tradičně v horní části webu si můžete vybrat jednu z hlavních kategorií podle toho, jaký produkt chcete vyhledat. To skutečně pomůže zorientovat se rychleji.

Na homepage najdete rolovací bannery s aktuálními nabídkami nebo kampaněmi, také vybrané produkty, novinky, zlevněné zboží, doporučené speciality, nejprodávanější produkty, sezónní nabídku, ale také něco ze zatím skromného blogu s názvem „Aktuality“.

Výhody nákupu na patro.cz

-        Rychlé doručení

-        Osobní odběr

-        Široký sortiment

-        Kvalitní produkty

-        Výhodné ceny

-        Profesionální komunikace

-        Kamenné prodejny

-        Možnosti dopravy a platby

-        Dlouhodobé zkušenosti a spolehlivost

-        Slevy, akce, výprodeje

Nevýhody nákupu na patro.cz

-        Občas opožděné objednávky

-        Zboží je někdy nedostupné i přes opačné info na webu

Co říkají o e-shopu patro.cz zákazníci

Zákazníci tohoto obchodu patří mezi ty spokojené. Tedy aspoň drtivá většina z nich. Mohou se totiž spolehnout na ověřené dlouholeté zkušenosti online prodejce, který je na trhu už více než 20 let. Díky tomu kupující dostanou svoje zboží rychle, bezpečně, za výhodné ceny, mají k dispozici opravdu obrovský výběr produktů na jednom místě, až by se dalo říct, že nikam jinam nemusí chodit. E-shop se podle mnohých zákazníků také vyznačuje skvělou komunikací.