
Obchod si podle recenzí i dostupných dat drží určitý standard svých služeb, které zákazníci hodnotí převážně velmi pozitivně. Rychlost, komunikace, ceny a kvalita, to jsou silné stránky. Najdeme však i menší negativa. Recenze však můžete najít a přidávat i přímo na webu e-shopu.
Heureka.cz
Nákup v tomto obchodě doporučuje 97 % zákazníků. Průměrné hodnocení celkové spokojenosti je 4,8 z 5 možných hvězdiček. Průměrná doba dodání se tu uvádí 4,2 dne. Přitom 99 % zákazníků dokáže potvrdit, že déle než 10 dní na zboží nikdy nečekali.
Mnoho spokojených kupujících hovoří v recenzích hlavně o rychlém a spolehlivém dodání, o ochotné komunikaci, o dobrých cenách i vysoké kvalitě produktů.
Negativních recenzí je málo. Týkají se nedostupnosti některého zboží, nižší kvality, poškozeného zboží, opožděných objednávek, nedorozumění v komunikaci. Jde však o velmi individuální a ojedinělé případy.
Vybero.cz
Celkové hodnocení 71 % je tvořené na základě hodnocení dílčích parametrů, které vypadají následovně. Důvěryhodnost a dostupnost informací 82 %, nákup přes mobil 74 %, komfort výběru a nákupu 41 % a doručení/vrácení zboží 82 %.
V recenzi se uvádí jako hlavní klady prodloužená doba pro vrácení zboží, osobní odběr, zákaznický servis, informace o dostupnosti produktů či blog.
Jako mínusy naopak nekomfortní nákup přes telefon, horší filtrace a chybějící porovnání produktů.
Na facebookové stránce je průměrná známka spokojenosti od několika desítek zákazníků kolem 4,8 z 5 možných hvězdiček, což je velmi dobré.
Najdeme zde pochvalné komentáře na kvalitu a provedení produktů, profi komunikaci i celkově pozitivní zkušenosti s nákupem. Na druhé straně i pár stížností, když zákazníci dostali jinak vypadající zboží nebo se objednávka opozdila.