Slevy, kupóny a slevové kódy Moebelix.cz

Všechny kódy

30%
Sleva

Slevový kód 30% na křesla do obývacího pokoje

  • Končí zítra
  • Ještě nikým nevyužit
Doprava zdarma

Dodání zdarma

Sleva platí na všechny objednávky s dodáním nebo doručením poštou. Platí pouze pro e-shop, nevztahuje se na kamenné prodejny. Na jeden nákup je možné použít pouze jeden kupón. Slevy není možné kombinovat.

  • Platí do 30. 10. 2020
  • Ještě nikým nevyužit
1+1
Sleva

Slevový kód 1+1 pro vybrané produkty

Do nákupního koše vložte 2 kusy zboží, potom v objednávce na stránce s Vašimi údaji zadejte do políčka kód slevy

  • Platí do 31. 10. 2020
  • Využili 2 lidé
Akce

Doprava zdarma při nákupu nad 30000 Kč

  • Neomezená platnost
  • Využilo 62 lidí
Akce

Aktuální slevy na Moebelix.cz

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na Moebelix.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Moebelix.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Kód slevy / číslo poukázky" a potvrďte

Popis obchodu Moebelix.cz

Moebelix.cz patří mezi další online prodejce nábytku a bytových doplňků v ČR, avšak s nejvýhodnějšími cenami. V nabídce obchodu najdete sedačky, skříně, postele, koberce, bytové doplňky, prostě vše, na co si v souvislosti s bytovým zařízením vzpomenete.

Na první nákup sleva Kč 100,-.

Moebelix.cz patří mezi další online prodejce nábytku a bytových doplňků v ČR, avšak s nejvýhodnějšími cenami. V nabídce obchodu najdete sedačky, skříně, postele, koberce, bytové doplňky, prostě vše, na co si v souvislosti s bytovým zařízením vzpomenete.

Nejlepší ceny jsou na Online Only

V této sekci e-shopu najdete skutečně ty nejlepší ceny nábytku a bytových doplňků. Objednat můžete pouze online, jak z názvu napovídá. Stejně tak za mimořádné ceny koupíte poslední kusu na skladě.

Celý web, když se v něm zorientujete, je rozdělen do sekcí podle jednotlivých místností. A to už samo o sobě může být pro vás obrazovou inspirací.

Inspirovat se můžete také v blogu, kde se dočtete mnohé z toho co je a není trendy nebo jak si byt zařídit.

Virtuální ložnice nebo obývák – plánujte 3D

Kromě standardního dělení dle jednotlivých typů zařízení, nábytku a bytových doplňků nabízí e-shop přehledné uspořádání nábytku podle jednotlivých místností. A tak si lehce ze širokého sortimentu vybere náročný zákazník i nábytkový začátečník. Jednoduše každý, kdo hledá kvalitu a výborný servis.

A pokud máte mezery v obrazové představivosti nebo se vám jen nechce si vše kreslit na papír, využijte 3D plánovač a zhmotněte si to, jak to bude vypadat u vás doma.

Pro opakované nákupy můžete využít věrnostní program

Výhody e-shopu:

-        Věrnostní program

-        Možnost vybrat zboží online a poté zaplatit a vyzvednout osobně na prodejně

-        Nejlepší ceny v online

-        Relativně rychlé dodání – 48 hodin

-        Likvidace starého nábytku

Nevýhody e-shopu:

-        Doprava zdarma až od nákupu nad Kč 30.000

-        Zboží je doručeno za první dveře

Co říkají zákazníci?

Zákazníci si pochvalují ceny. Ale mají rozporuplné názory na dopravu, její rychlost a kvalitu zboží. Objevují se názory, kde chválí kvalitu, zákaznický servis, výběr sortimentu, ceny, slevové akce, věrnostní program. Ale objevují se také reference na nevyhovující kvalitu, nebo spíše na dodání odřeného, či jinak poškozeného zboží. S reklamacemi problém není.

Nejčastější otázky pro Moebelix.cz

  • Jaké jsou možnosti doručení a osobního odběru?
    Máte volbu: zboží objednané v Möbelix-OnlineShopu si můžete nechat pohodlně poslat domů. V nákupním košíku zvolte možnost dodání a následně jen zadejte vaše telefonní číslo – my vás budeme kontaktovat ohledně dohodnutí termínu dodání. Prosíme vás, abyste nezapomněli uvést vaši dodací adresu, pokud se neshoduje s fakturační. Potom máte možnost vyzvednout si zboží přímo ve vámi zvolené pobočce. Vámi zvolenou pobočku zadejte, prosím, při objednávacím procesu. Pokud je objednané zboží ve zvolené pobočce skladem, budete o možnosti vyzvednutí zpětně informovaní. Pokud budete potřebovat menší automobil na odvoz zboží, spojte se s příslušnou pobočkou a půjčte si dodávku za výhodných cenových podmínek. Detailní informace o dodací lhůtě pro doručení a osobní odběr se zobrazí v nákupním košíku – případně vám budou zaslané e-mailem nebo oznámené telefonicky. Zboží objednávané z kategorie bytových doplňků vám bude zaslané kurýrem. Doručení nebo osobní odběr nejsou možné.
  • Jaký je stav mojí objednávky? Kdy bude dodaná?
    Předběžný termín dodání byl uvedený v potvrzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Aktuální stav vaší objednávky můžete zjistit v odkazu, který vám zašleme. V případě jakýchkoliv otázek se obraťte na naše Callcentrum na čísle 519 789 811 nebo e-mailem na shop@moebelix.cz
  • Jak můžu dohodnout termín dodání?
    Ve věci termínu dodání vás bude kontaktovat pobočka, odkud se zboží doručuje, nebo kurýrní společnost. Pokud máte dotazy nebo požadavky na konkrétní termín, obraťte se na naše Callcentrum na čísle 519 789 811.
  • Proč mi byla doručená pouze část mojí objednávky?
    Pokud jste měli objednávku, v které bylo zboží s různými způsoby dodání, tak byla objednávka rozdělená do více objednávek. Každá z těchto objednávek je doručovaná zvlášť. Například nábytek vám bude doručený naší dopravou – jedna objednávka, a doplňkové a drobné zboží kurýrní společností – druhá objednávka. Toto rozdělení je vidět na potvrzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Částečné doručení může proběhnout také v případě, že máte jednu objednávku s více položkami, z nichž však nejsou všechny k dispozici a dodací termín je u nich velmi dlouhý. V tomto případě vám byla doručená ta část, která je už skladem. Cenu dopravy v tomto případě hradíte samozřejmě jen jedenkrát, druhé dodání máte od nás zdarma.
  • Proč mi zboží nebylo ještě doručené?
    Některé zboží nemáme skladem a čekáme na dodání od výrobce. Termín, kdy vám bude doručené, je uvedený na potvrzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Může se stát, že dodavatel posunul termín dodání. V tomto případě od nás samozřejmě obdržíte informaci SMS nebo e-mailem. Pokud máte dotaz k termínu dodání, obraťte se prosím na naše Callcentrum na čísle 519 789 811 nebo e-mailem na shop@moebelix.cz.
  • Chci vrátit zakoupené zboží. Za jakých podmínek to můžu udělat?
    Zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží, který byl součástí dodávky, a také ho najdete ZDE. S tímto formulářem můžete zboží vrátit na kterékoliv prodejně Möbelix nebo v případě drobného zboží ho zaslat na odesílací adresu. Pokud je zboží nepoškozené, potom bude vám vrácená celá suma. V případě poškození nebo opotřebování zboží vám bude vrácená nižší suma, podle stupně poškození. Zboží zakoupené v prodejnách je možné vrátit nepoškozené a nepoužívané na stejné prodejně, jako bylo zakoupené. V tomto případě vám nebude vrácená hotovost, ale suma vám bude vrácená ve formě poukazu na další nákup.
  • Bylo mi doručené nesprávné zboží. Jak získám zboží, které jsem si objednal?
    Pokud vám bylo doručené jiné než vámi objednané zboží, kontaktujte prosím naše Callcentrum na telefonním čísle 519 789 811 nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz. Zboží vám samozřejmě vyměníme na naše náklady.
  • Moje objednávka mi přišla poškozená nebo nekompletní. Jaký je postup v tomto případě?
    Pokud vám bylo doručené poškozené zboží nebo pokud chybějí některé díly, kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 519 789 811 nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz. V případě poškození prosím vyfoťte poškozené díly, pokud možno i s obalem, ve které bylo zboží doručené. V případě chybějících dílů si prosím poznamenejte, které díly vám přesně chybějí a v jakém počtu. Chybějící nebo nové díly vám samozřejmě doručíme na naše náklady.
  • Jaké způsoby platby můžu využít?
    K dispozici jsou vám následovné možnosti platby: Platební karty (Visa, Mastercard) a platba na pobočce při převzetí zboží. Zboží posílané kurýrem musí být vždy zaplacené najednou a předem. S oznámením „Srdečně děkujeme za vaši objednávku“ budete současně informovaní o úspěšném odeslání vaší objednávky. Zároveň na vámi uvedenou adresu obdržíte e-mail jako potvrzení vašeho nákupu.
  • Jaké platební karty je možné použít pro platbu online?
    Pro platby online jsou podporované platební karty Visa a Mastercard, u kterých jsou internetové platby povolené. Pokud vlastníte kartu Visa nebo Mastercard, ale platba se nedá provést, obraťte se prosím na vaši banku, aby vám aktivovala možnost online platby.
  • Můžu při nákupu online uplatnit slevový kupón?
    Pokud vlastníte slevový kupón s kódem slevy, je potřebné ho vložit do políčka „Kód slevy“ v nákupním košíku ve druhém kroku, na stránce s vašimi údaji a potvrďte zelenou šipkou. Pokud jsou splněné podmínky slevového kupónu (jako platnost, typ zboží apod.), tak je vám kód započítaný a sleva odečtená. Na jeden nákup je možné použít jen jeden kupón.
  • Můžu platit na splátky?
    Nákup na splátky je u nás možný, ale pouze v našich prodejnách. Úvěry pro naše zákazníky poskytuje Quatro. Naši zaměstnanci vám rádi pomůžou vybrat ideální splátkový program šitý přesně na míru. Bližší informace získáte v našich prodejnách.
  • Je možné objednat s platbou na dobírku?
    Možnost platby na dobírku nemáme v současnosti v nabídce. Je možné využít možnost platby platební kartou online, nebo online okamžitým bankovním převodem. Pokud zvolíte osobní odběr v prodejně, nemusíte při objednávce provést platbu a za zboží zaplatíte až při osobním odběru. V prodejně je možnost platby v hotovosti nebo platební kartou.