Slevy, kupóny a slevové kódy Metalshop.cz

Všechny kódy

Akce

Poštovné zdarma pro objednávky nad 1500 Kč

  • Neomezená platnost
  • Využilo 53 lidí

Jak použít kód na Metalshop.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Metalshop.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "SLEVOVE KUPONY A DARKOVE KARTY" a potvrďte tlačítkem "UPLATNIT".

Popis obchodu Metalshop.cz

MetalShop.cz je metalový a punkový hardcore obchod se širokým sortimentem a nízkými cenami. V nabídce má trička, boty, mikiny, nášivky, bundy, batohy, kalhoty, sukně, kraťasy, stříbro, plakáty, vlajky nebo piercingové šperky. Správný rocker si v tomto obchodě přijde na své originální rockové oblečení. Pokud nakoupíte nad 60 eur, dopravu máte zdarma.

Rocker tělem i duší

MetalShop.cz nabízí rockové oblečení pro ženy, muže i děti. Doplňuje to obuví, nášivkami nebo šperky. Rockerky si přijdou na své, když si vyberou z bund, čapek, kabátů, kiltů, korzetů, košil, šatů, kraťasů, mikin, kalhot nebo plavek. Odlišit se mohou také náramky, brýlemi, opasky, šátky nebo rockovými parukami. Rockeři mají také na výběr z množství triček, mikin, kraťasů, bund, čapek, kabátů, kalhot nebo pyžam. Doplnit to mohou peněženkou, šálou, tkaničkami, spodním prádlem či taškou nebo batohem.

 

Obuv

Z obuvi nabízí MetalShop opravdu všechno. Vybrat si můžete rockerské baleríny, papuče, boty, žabky, sandály, ale, samozřejmě, nechybějí ani staré dobré kanady. Bez nich by to prostě nešlo. Také se můžete odlišit nášivkami. MetalShop.cz má skutečně široký výběr.

MetalShop myslí i na vaše peněženky. Proto má vždy připravené nějaké akce a slevy, kdy svoje rockerské oblečení nakoupíte za výhodnější ceny.

 

Výhody e-shopu MetalShop.cz:

  • zboží velmi dobré kvality
  • velký výběr
  • rychlé vyřízení
  • ochotný personál
  • pravidelné akce a slevy

 

Nevýhody e-shopu MetalShop.cz:

  • fotografie produktů versus realita
  • dlouhá dodací doba
  • nabízené zboží nebylo skladem

 

Co říkají zákazníci MetalShopu.cz?

Recenze zákazníků hovoří jasně. Zákazníci MetalShopu jsou spokojení s kvalitou zboží, jakož i širokým sortimentem. Je pravda, že obchod patří sice k dražším, ale zato nabízí kvalitu a pravidelné akce, díky čemuž se dají rockerské věci koupit za přijatelné ceny. Oceňují také ochotný personál a dobrou komunikaci, jakož také rychlost dodání koupeného zboží.

Malé nesrovnalosti se vyskytly u zboží, které nebylo skladem, a tak se prodloužila doba dodání, avšak obchod se vzniklé problémy snažil promptně řešit a zákazníkům nabídnout adekvátní kompenzaci.

Nejnovější články Metalshop.cz

Víte jak potěšit pravého rockera?

Máte ve svém okolí skutečného rockera? Nebo jste jím sám? Máme místo, které bude pro vás skutečným rájem. Pusťte si svoji oblíbenou kapelu a můžete si začít vybírat svůj nový outfit v Metalshopu. Přetavte svoji rockovou duši do zevnějšku a ukažte svému okolí, co máte rádi.

Celý článek

Nejčastější otázky pro Metalshop.cz

  • Jaké možnosti platby mám na výběr?
    Nejrychlejším způsobem je platba kartou prostřednictvím platební brány GoPay. Peníze jsou připsané na náš účet prakticky okamžitě, takže tím urychlíte i proces zpracování vaší objednávky. Akceptujeme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. V případě, že vám tento způsob platby nefunguje, ověřte si, zda má vaše karta povolené platby přes internet. Druhou možností je platba přes PayPal. Vyberete si ji jednoduše po vložení zboží do košíka a budete přesměrováni na bezpečný web PayPal.com. Na váš PayPal účet můžete převést peníze přímo z vašeho bankovního konta nebo využít platbu kartou VISA, VISA Electron, MasterCard či Maestro.
  • Jakým způsobem doručujete zboží?
    Na výběr máte několik možností. Doporučujeme však kurýrní službu GLS. Druhou podobnou alternativou je kurýrní společnost PPL. Zboží si můžete nechat zaslat i na výdejní místo Zásilkovny. Využít můžete služby České pošty (Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík Do balíkovny) a nakonec si objednávku můžete v Praze, Brně a Bystřicích vyzvednout i osobně.
  • Co přesně znamená údaj „doba expedice“ u výrobku?
    Jde o čas, za který dokážeme zboží vystavit, zabalit a odeslat. Následně už doba doručení závisí na konkrétním dopravci, který k vám balík doručuje.
  • Co v případě, že není k dispozici velikost, kterou chci?
    Může se to stát. Avšak zboží, které vidíte na našem webu, zaručeně máme i na skladě. Díky tomu dokážeme někdy doručit objednávku velmi rychle. Pokud však narazíte na chybějící konkrétní velikost, někdy stačí sledovat web a počkat, zboží obvykle co nevidět přibyde a mezi ním může být i vaše přesná velikost. Informace na stránce průběžně aktualizujeme. Vždy nám můžete také napsat a zeptat se na dostupnost zboží přímo.
  • Co když se moje objednávka opožďuje?
    Počet dní uvedený u konkrétního zboží na webu je doba expedice neboli čas, za který my zboží najdeme, zabalíme a odešleme. Potom je už za dobu doručení zodpovědný dopravce. Avšak vždy, když balík odešleme (expedujeme), přijde vám e-mailem oznámení o tom, že vaše objednávka byla expedovaná.
  • Na co bych si měl dát pozor při převzetí balíku?
    Zpravidla byste si měli při převzetí objednávky na poště nebo od doručovatele zboží hned zkontrolovat. Pokud vám v zásilce něco chybí, požadujte její převážení, pokud se váha neshoduje s váhou na dokladu, měli byste okamžitě podat reklamaci. Křehké zboží vždy odesíláme jako “křehkou zásilku” za příplatek, takže pokud zjistíte, že tento výrobek vám dorazil poškozený, okamžitě to reklamujte. Pošta nebo jakýkoliv doručovatel je povinný takto označené zásilky dodat nepoškozené. Prosíme, mějte na paměti, že za tyto uvedené případy my neneseme odpovědnost. Plnou odpovědnost nese doručovatel. My tedy nebudeme tyto reklamace ani vyřizovat, naopak obratem je pošleme zpět jako neoprávněné.
  • Jakým způsobem můžu vrátit zboží?
    Pokud bude zboží nepoužité a odešlete ho zpět v co nejkratší možné době, garantujeme vám vrácení peněz nebo výměnu. Při vrácení zboží však dodržujte určité postupy. Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zboží. Udělat tak můžete prostřednictvím formuláře na vrácení zboží. Všechny potřebné podklady k případnému vrácení zboží vám zašleme do vaší e-mailové schránky. Okamžitě, jak k nám vrácené zboží dorazí a zkontrolujeme ho, zda je všechno v pořádku, posíláme peníze na váš účet. Může to trvat nejdéle 14 dnů. Pokud jste platili prostřednictvím platební brány PayPal a máte tam aktivovanou službu “vrácení zdarma”, PayPal vám dokonce proplatí vaše náklady na vrácení zboží. Na vyplnění online formuláře pro vrácení nebo výměnu zboží máte 14 dnů od doručení zboží na vaši adresu.
  • Jak postupovat v případě výměny zboží?
    Pokud se rozhodnete, že chcete zboží vyměnit za jiné, postup je následovný. Opět platí, že vyměnit zboží můžete do 14 dnů od jeho převzetí, a to prostřednictvím vyplněného formuláře. Všechny potřebné podklady k případné výměně zboží vám zašleme do vaší e-mailové schránky. Okamžitě, jak k nám zboží dorazí a zkontrolujeme ho, zda je všechno v pořádku, odesíláme obratem na vaši adresu nové zboží. Za to si neúčtujeme žádné poštovné. Na základě interního procesu výměnu zboží může obchod Metalshop.sk vytvořit novou objednávku ve vašem zastoupení. Na vyplnění online formuláře pro vrácení nebo výměnu zboží máte 14 dnů od doručení zboží na vaši adresu.