Slevy, kupóny a slevové kódy Marimex.cz

Všechny kódy

Akce

Nafukovací vířivky ve slevě

  • Platí do 12. 8. 2021
  • Využilo 13 lidí
Akce

Infrasauny + doprava zdarma

  • Platí do 12. 8. 2021
  • Využilo 6 lidí
Akce

Nafukovací vířivky + doprava zdarma

  • Platí do 12. 8. 2021
  • Využilo 8 lidí
Akce

Trampolíny s dopravou zadarmo

  • Platí do 12. 8. 2021
  • Využili 3 lidé
Akce

Dětské hrací sestavy s dopravou zdarma

  • Platí do 12. 8. 2021
  • Využili 4 lidé
Akce

Výhodné sady produktů

  • Platí do 12. 8. 2021
  • Využil 1 člověk
Akce

Doprava zdarma při nákupu nad 3000 Kč

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na Marimex.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Marimex.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Slevový kód" a potvrďte tlačítkem "Použít".

Popis obchodu Marimex.cz

Marimex je více jak 25 let specializovaným dodavatelem zboží a služeb v oblasti bazénové a relaxační techniky. Nebo-li česky řečeno, mezi sortiment této firmy patří bazény, bazénové příslušenství, infrasauny, trampolíny, vířivky nebo dětské hrací sestavy na zahradu.

Doprava zdarma při nákupu nad Kč 3000,-

Relax = Marimex

Marimex je více jak 25 let specializovaným dodavatelem zboží a služeb v oblasti bazénové a relaxační techniky. Mezi sortiment této firmy patří bazény, bazénové příslušenství, infrasauny, trampolíny, vířivky nebo dětské hrací sestavy na zahradu.

Jeden z největších showroomů v Evropě najdete právě v Marimexu, tedy v Praze Libuši, kde na ploše větší než 500 metrů čtverečních si můžete prohlédnout a vyzkoušet bazény nebo infrasauny. Nabídka showroomu se odvíjí od ročního období, tak je jasné, že testovat bazén v zimě, nic moc.

Relax = infrasauna

Marimex jako jedna z prvních firem představila na českém trhu infrasauny. Tato zázračná věc, rozměrem ne mohutnější, než šatní skříň, poskytuje tělu i duši blahodárné účinky.

Trampolína – zábava pro děti i pro dospělé

Marimex dotáhl k dokonalosti poměr kvality trampolín a jejich příznivé ceny. Trampolíny jsou bezpečné díky zesíleným stěnám a jsou vyrobeny z kvalitního materiálu s dlouhou životností. A tak od jara do podzimu můžete na trampolíně uvolňovat mysl a zpevňovat tělo. Trampolíny mají nosnost do 150 kg.                                        

Výhody e-shopu:

-        Výprodeje a výhodné sady

-        Největší showroom v Evropě – Praha Libuš

-        Doručení přes Českou poštu, PPL, Geis, DPD

-        Možnost prodeje na splátky

-        Osobní vyzvednutí v showroomu

-        Relativně rychlé dodání – do 5ti dnů zboží předají dopravci

-       U infrasaun možnost montáže a dopravy zdarma

-       Odbornost

Nevýhody e-shopu:

-        Pouze jeden showroom

Co říkají zákazníci?

Zákazníci chválí odbornost personálu, možnost fundovaně si nechat poradit, kvalitu, zákaznický servis, výběr sortimentu, ceny. Rychlost dodání a jednání firmy. Jediné výtky se vyskytly směrem k dopravcům.

Nejčastější otázky pro Marimex.cz

  • Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?
    U nás máte na výběr několik platebních metod. Samozřejmě můžete zboží zaplatit na dobírku, tedy kurýrovi při převzetí zásilky. Platit můžete také online předem, ať už platební kartou nebo klasickým bankovním převodem, kdy budete po dokončení objednávky přesměrováni na bezpečný platební systém PayU. Další možností platby je nákup na splátky přes společnost Hello Bank!. Při osobním odběru můžete platit i v hotovosti nebo kartou.
  • Jak mi bude zboží doručené?
    Protože prodáváme hmotnostně a velikostně velmi rozdílné produkty, přepravní službu si zvolí pro každou objednávku podle potřeby náš expediční sklad. Mějte na paměti, že nám jde o co nejlepší, nejrychlejší a hlavně nejbezpečnější doručení konkrétních produktů až k vám domů, proto si vyhrazujeme i právo na výběr přepravní služby. Využíváme na to společnosti PPL, DPD nebo GEIS. Zboží vám můžeme zaslat i na výdejní místo Zásilkovny. A také si ho můžete vyzvednout osobně.
  • Kdy a jak můžu udělat dodatečnou změnu v objednávce?
    Snažíme se všechny naše objednávky vyřizovat a odesílat co nejrychleji pro vaši spokojenost. Proto, když je už objednávka zabalená, naložená a připravená na expedici, žádné změny v ní už udělat nemůžeme. V tomto bodě se už objednávky nedají měnit, slučovat ani jinak upravovat. Jedinou možností je udělat novou samostatnou objednávku.
  • Jak se dozvím, zda je zboží skutečně skladem?
    Pokud je na e-shopu u daného produktu napsaná informace, že je skladem, můžete tomu stoprocentně důvěřovat. Pokud skladem není, najdete u něj informaci o dostupnosti, např. „polovina května 2020, 8. ledna 2020, červen 2020 apod.). Tato informace uvádí očekávané naskladnění konkrétního zboží. Je možné, že se tyto informace o naskladnění zboží budou časem upřesňovat. Občas, i když jen výjimečně, může nastat situace, že zboží je skladem účetně, ale fyzicky ve skutečnosti už ne. V tom případě vás budeme okamžitě kontaktovat a navrhneme vám pro vás nejlepší možné řešení.
  • Kdy mi bude zboží doručené?
    Snažíme se být kvůli vám co nejrychlejší. Zboží, které je skladem, doručujeme za normálních okolností do 3 až 7 pracovních dnů. Pokud zboží skladem není, odešleme vám ho okamžitě, jak se naskladní. V den odeslání zásilky dostanete e-mailem fakturu a číslo pro sledování vaší zásilky. Tento e-mail zároveň znamená, že zboží vám bude doručené už následující pracovní den. Je důležité, abyste si byli jistí, že vaše e-mailové adresy, které nám zadáváte, napíšete správně. Následně kontrolujte vaši e-mailovou schránku, případně i složku nevyžádané pošty „Spam“.
  • Dorazila mi poškozená zásilka a odmítl jsem ji převzít. Jaký je další postup?
    Rozhodli jste se správně. Při odhalení jakéhokoliv mechanického poškození obalu zásilku nepřebírejte a vyhotovte s dopravcem škodní záznam. Pokud zjistíte poškození zboží až po převzetí zásilky, okamžitě nás kontaktujte, určitě vám pomůžeme. Pokud se nám ozvete příliš pozdě, nárok na případnou reklamaci budete mít jen v případě, když dokážete, že vady mělo zboží už při převzetí.
  • Co mám dělat, když mi zásilka dorazila nekompletní?
    Pokud jste zjistili, že je vaše zásilka nekompletní, tedy chybějí v ní některé části nebo položky, napište nám o tom na e-mail zakaznickecentrum@marimex.cz. Je důležité, abyste v e-mailu uvedli číslo objednávky nebo v příloze daňový doklad a popis chybějícího zboží. Chybějící zboží vám potom můžeme dodat v co nejkratším možném termínu.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Kompletní informace o reklamaci, podmínky, postupy a také reklamační formulář ke stažení najdete na našem webu (https://www.marimex.cz/zakaznicke-centrum-reklamace/). U některých větších druhů zboží z našeho sortimentu je potřebné případné chyby nejdříve vyfotit a potom se obrátit na reklamační oddělení, které vás bude informovat o dalším konkrétním postupu.
  • Kdy můžu odstoupit od kupní smlouvy?
    Ze zákona máte právo odstoupit od smlouvy a tedy vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Mějte však na paměti, že odpovídáte za jakékoliv poškození zboží, které vzniklo špatným zacházením. Proto se ujistěte, že zboží, které se rozhodnete v této zákonné lhůtě vrátit a odstoupit od smlouvy, je nepoškozené. Snažte se ho zabalit podle možností do původního obalu a nezapomeňte k němu přiložit také fakturu. Zboží zašlete na naši adresu.