Recenze zákazníků

Rychlé doručení, výhodné ceny, velký výběr a spolehlivost. To jsou zřejmě čtyři nejsilnější stránky e-shopu Mall.sk. Jde skutečně o kvalitní a profesionální velkoobchod, který se těší obrovské popularitě. Není divu, že v anketě Shop roku 2019 se stal finalistou Ceny kvality v kategorii obchodní domy.

Má však i svoje „mouchy“. A mezi ně patří hlavně horší komunikace se zákazníky, což určitě souvisí s opravdu velkým počtem zákazníků. No a jak to už bývá zvykem, někteří mají smůlu na opožděné nebo jinak pokažené objednávky.

Heureka.cz

Na známém srovnávači obchod doporučuje 91 % zákazníků s průměrným hodnocením spokojenosti 4,6 z 5 možných hvězdiček. Průměrná dodací doba je méně než 3 dny a 96 % zákazníků deklaruje, že na zboží se nečeká déle než 10 dní.

Nejčastěji zmiňovaná pozitiva jsou na prvním místě rychlost doručení, potom ceny, výběr, spolehlivost nebo komunikace. I když komunikace je také častým problémem. Kromě toho v negativních zkušenostech zákazníci popisují také opožděné objednávky, nevyhovující balení, a dokonce v některých případech i vysoké ceny.

Zbozi.cz

Na tomto portálu najdeme v recenzi celkem spokojených zákazníků 85 %. Jejich hodnocení částečných parametrů jsou následovná: termín dodání 92 %, komunikace 90 % a stav dodaného zboží 90 %.

Spokojení zákazníci si pochvalují výběr zboží, rychlost doručení i komunikace obchodu. Ti nespokojení však hovoří o opožděných objednávkách, o poškozeném nebo nekompletním zboží, o problémech při reklamaci i komunikaci apod.

Arecenze.cz

V této recenzi má Mall.cz opět celkově dobré hodnocení, konkrétně 89,5 %. Dostal 92 % za důvěryhodnost a dostupnost informací, 100 % za nákup přes mobil, 87 % za komfort výběru a nákup, no a 73 % za doručení a vrácení zboží.

Jako hlavní plusy jsou označené: dostupnost informací, souhlas s použitím e-mailu a možnost osobního vyzvednutí zboží na pobočce.

Mínusy: chybějící online chat a nesprávné informace o skladové dostupnosti zboží.

Recenzer.cz

Tady najdeme hodnocení portálu (95 %) i hodnocení uživatelů (56 %). Jak můžeme vidět, je mezi nimi poměrně velký rozdíl. Rozeberme si to tedy podrobněji.

Komplexní a profesionální recenze portálu recenzer.cz ohodnotila tři sledované parametry následovně: přehlednost obchodu 95 %, komunikace se zákazníky 95 % a kvalita sortimentu 95 %.

Zatímco zákazníci hodnotili takto: přehlednost obchodu 73 %, komunikace 43 % a kvalita sortimentu 54 %.

Z recenze vychází několik hlavních kladů, a to: přehledný e-shop, rychlá doprava, splátky bez navýšení a hodně výdejních míst.

Hlavním a jediným nedostatkem, který tato recenze uvádí, jsou vyšší ceny v porovnání s konkurencí u některých produktů. Zákazníci by k tomu ještě mohli přidat problémy s doručováním, s reklamací, komplikované řešení problémů, špatné informace na webu a podobné nedostatky, o kterých se zmiňují ve svých hodnoceních.

Refundo.cz

Na tomto portálu jsou recenze zákazníků opět pozitivní. Chválí se ceny, výběr, rychlost dodání, možnost osobního odběru i komunikace. I když právě komunikace a hlavně ta při řešení reklamace a samotný proces reklamace se stávají na druhé straně častým kamenem úrazu. Zákazníci to často zmiňují ve svých stížnostech. Mnozí hovoří dokonce až o nekompetentní komunikaci.

Tři sledované parametry – dodací lhůta, přehlednost obchodu a kvalita komunikace – mají přesto většinou plný počet 5 hvězdiček.

Srovname.cz

Tady je hodnocení zákazníků velmi špatné. Celkově je obchod průměrně hodnocený jen těsně nad 2 z 5 možných hvězdiček. Přičemž se hodnotí i tři částečné sledované parametry jako komfort nakupování, zákaznický servis a včasné doručení. V mnohých případech zákazníci obchod potopili v každém ohledu.

Ti spokojení hovoří o přehledném e-shopu, velkém výběru, jednoduchém postupu u objednávek, o dobrých cenách i o rychlém doručení. Nespokojenost přichází hlavně od těch, kteří si objednali služby jako zapojení apod., od těch, kteří potřebovali produkt vrátit nebo reklamovat, nebo jinak komunikovali s obchodem o problémech, které se vyskytly. Poměrně často se tu hovoří i o zpožděných objednávkách a hlavně nedostupném zboží, přestože informace na webu říkají něco jiného.


Celkové hodnocení zákazníků e-shopu Mall.cz

0%


Pozitivní hodnocení: 0
Negativní hodnocení: 0
Dodací lhůta (dny): 0

Vaše recenze na e-shop Mall.cz

Děkujeme za vaši recenzi e-shopu Mall.cz.




Rezenicu na e-shopu Mall.cz se nepodařilo odeslat

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Oblíbené kupóny a akce pro Mall.cz

Akce

Všechny akční nabídky na jednom místě

  • Platí do 31. 1. 2022
  • Využilo 40 lidí
Akce

Povánoční fičák. Slevy až 80 %

  • Platí již jenom 2 dny
  • Využili 2 lidé
Akce

Slevová Akce: Měsíc miminek pro radost maminek

*jako dárek předplatné Maminka

  • Platí do 31. 1. 2022
  • Využili 2 lidé
Akce

Akce DNE !!!

*každý den nové slevy

  • Platí do 31. 1. 2022
  • Využil 1 člověk