Slevy, kupóny a slevové kódy Mall.cz

Všechny kódy

Akce

Slevy na vybrané produkty Kärcher

  • Platí do 4. 10. 2020
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Lenovo Tab M10 + originální pouzdro s fólií ZDARMA!

  • Platí do 31. 10. 2020
  • Využil 1 člověk

Jak použít kód na Mall.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Mall.cz a klikněte na políčko "Chci

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V pokladně vložte slevový kód do políčka "Máte dárkový certifikát nebo slevový poukaz? " a potvrďte tlačítkem "Ověřit kódy".

Popis obchodu Mall.cz

Tisíce produktů od A do Z na jednom místě. To nabízí internetový portál Mall.cz. Jistě vás uspokojí široká nabídka zboží, které potěší nejen dospělé, ale i ty nejmenší. . A co víc? Mall.cz zajišťuje bezpečný a spolehlivý nákup.

Jako v mraveništi

Navenek uspořádaná hromada listů, jehličí a klacků. Uvnitř však žije nespočet mravenců. Přesně tak by se dal popsat nákupní portál Mall.cz. Na povrch načesaný a uhlazený web, který však skrývá tisíce produktů a takový výběr, že zaručeně najdete, co potřebujete. Hezky vše na jednom místě.

Výhody

- Rychlost doručení
- Dostupné ceny
- Velký výběr zboží
- Spolehlivost

Nevýhody

- Horší komunikace
- Kvalita dopravy
- Poplatek za osobní převzetí

Co říkají na Mall.cz zákazníci?

Peníze se neválí na zemi. A to je jeden z důvodů, proč se zákazníci vrací do tohohle e-shopu. Nabízí totiž výhodné a dostupné ceny. Jednoznačnou výhodou jsou zde bezpochyby takzvané slevománie, které Mall pro své zákazníky připravuje. Klienti se pak rádi vrací a nákupy jsou pro ně mnohem příjemnější.
Některým klientům však vadí horší komunikace e-shopu nebo kvalita dopravy. Největším kamenem úrazu je ale i fakt, že Mall vyžaduje poplatek za osobní převzetí na pobočce. Což nedává spoustě kupujícím spát.

Akční letáky Mall.cz

Nejčastější otázky pro Mall.cz

  • Jaké možnosti platby nabízíte?
    Platit můžete v hotovosti na dobírku při převzetí zboží od doručovatele. Dalšími možnostmi jsou platba bankovním převodem předem, platba kartou (VISA, MasterCard) nebo na splátky. Pokud si zboží vyzvednete osobně na prodejně, můžete ho uhradit v hotovosti i platební kartou. Nakoupit u nás však můžete i na splátky prostřednictvím společnosti Home Credit. Poslední možností je tzv. MALL Pay, kdy můžete za zboží zaplatit až do 14 dnů.
  • Jaké jsou podmínky při nákupu na splátky?
    Úvěr je určený pro fyzické osoby v zaměstnaneckém poměru, důchodce a podnikatele, kteří jsou občany České republiky, ve věku 18 až 70 roků a mají pravidelný a trvalý zdroj příjmů. Úvěr není možné poskytnout osobě, která je na mateřské/rodičovské dovolené, ve zkušební době, výpovědní lhůtě, pracuje jen jako sezónní pracovník/na brigádu a osobě, která je momentálně práce neschopná a jejímž jediným příjmem je vdovský a/nebo sirotčí důchod.
  • Jaké způsoby doručení mám na výběr?
    Pokud si zvolíte osobní odběr, vaše objednávky si můžete vyzvednout přímo v prodejně Mall, také v Mall Boxu nebo na Mall Pointu, případně si můžete nechat zaslat balík na poštu, kde si ho vyzvednete. Pokud chcete zboží doručit přímo na vaši adresu, kurýra za normálních okolností očekávejte do 2 až 6 pracovních dnů. Zvolit si však můžete také doručení na konkrétní pracovní den podle vašeho výběru, kdy budete k dispozici. Když nakoupíte u našeho partnerského prodejce, zboží vám bude doručované jeho vlastními dopravci.
  • Můžu využít služby vynášky do bytu nebo montáže zařízení?
    Ano, pokud si k doručení přikoupíte službu „Komplet“, zboží vám vyneseme a odvezeme váš starý spotřebič. Vybrat si můžete i levnější službu „Dodání do patra“, která obsahuje telefonické avízo před doručením a vynášku na určené poschodí.
  • Co dělat v případě, že mi bylo doručené poškozené nebo nekompletní zboží?
    Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, důkladně zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví znaky poškození, nepřebírejte! Pokud jste si poškození všimli až následně, nebo když je zboží poškozené, přestože je obal neporušený, je třeba co nejdříve (ideálně do 48 hodin od převzetí výrobku) informovat přepravce nebo naši společnost. Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace“) a my vám následně poradíme jak dál postupovat.
  • Jak můžu vrátit zboží bez udání důvodu?
    Výrobek koupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Potom máte možnost ho vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na výrobky, které jste si vyzvedli na prodejně. Vrátit zboží můžete na prodejně nebo ho poslat přímo reklamačnímu oddělení: Internet Mall - Reklamačné oddelenie, Logistické centrum MALL CZ, Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79, Poděbradská 771, 250 90 Jirny.
  • Jak mám postupovat při reklamaci?
    Na výběr máte více možností reklamace. Reklamovat můžete produkt v autorizovaném servisu, můžete ho přinést na reklamaci přímo k nám na prodejnu, poslat poštou nebo môžeme provést servis i u vás doma. V každém případě, pokud máte ohledně řešení a postupu reklamace jakékoliv otázky, kontaktujte zákaznické centrum na telefonním čísle +420 296 245 025.