Akční letáky MAKRO

Nejčastější otázky pro MAKRO

  • Jak se můžu stát vaším zákazníkem?
    Na našem webu najdete přehledný formulář (https://www.makro.cz/zadost-o-registraci/krok-1), který vyplníte a do 24 hodin si na vámi zvolené prodejně zdarma vyzvednete zákaznickou kartu. Na registraci potřebujete pouze svoje identifikační číslo a doklad totožnosti.
  • Je zákaznická karta přenosná?
    Karta, bohužel, není přenosná. MAKRO totiž poskytuje svoje služby pouze registrovaným zákazníkům, podnikatelům, obchodníkům a dalším subjektům. Snažíme se proto i díky této zákaznické kartě zajistit, aby k nám měli přístup pouze oprávněné osoby. Při vstupu do centra proto můžete být vyzvaní, abyste prokázali svoji totožnost.
  • Jak změnit nebo zrušit držitele karty?
    Je nutná osobní návštěva registrované osoby. Prokážete se zákaznickou kartou a dokladem. Přímo na místě vám starou kartu převezmeme a bude zničená. Dostanete na počkání novou s novými údaji či registrovaným zákazníkem. Podobným způsobem, ale i s předloženým platným oddacím listem si mohou ženy po svatbě změnit jméno na kartě.
  • Co můžu dělat, když jsem kartu ztratil?
    V první řadě musíte ztracenou kartu co nejdříve zablokovat, aby nebyla zneužitá neoprávněnou osobou. Proto zavolejte na číslo 0850 23 223 a nahlaste ztracenou kartu a její číslo, které najdete i na fakturách z nákupu. Karta bude okamžitě zablokovaná a po osobní návštěvě Zákaznické recepce vám následně můžeme vystavit novou kartu.
  • Jakým způsobem můžu koupené zboží vrátit?
    Nepoškozené nepotravinářské zboží můžete u nás do 30 dní od nákupu vrátit. Zboží však skutečně nesmí vykazovat známky použití. Musí být čisté a v původním neporušeném obalu se vší dokumentací, fakturou a záručním listem. Vrátit NENÍ MOŽNÉ: potraviny, kosmetiku, výrobky ústní hygieny, výrobky vybrané z originálního obalu, cigarety a tabákové výrobky, zboží se softwarem, spodní prádlo, plavky.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Dejte nám o vadném zboží vědět co nejdříve. Reklamaci můžete udělat na kterékoliv prodejně v Česku. Nezapomeňte k tomu vaši zákaznickou kartu a fakturu. Zboží přineste čisté a zabalené se vší dokumentací a příslušenstvím. Reklamaci posoudíme a nejpozději do 30 dní vyřídíme. Pokud by vaše reklamace nebyla uznaná, budeme vás o tom včas informovat. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky k reklamaci, můžete se na nás obrátit na zákaznických recepcích, nebo nás můžete kontaktovat na čísle +420 281 083 083, nebo na mailové adrese reklamace@makro.cz.
  • Zajišťujete i rozvoz zboží?
    Rozvoz zajišťujeme na některé u nás zakoupené elektrospotřebiče, avšak rozvážíme pouze do vzdálenosti 100 km. Využít to můžete výhradně při nákupu velké bílé elektrotechniky, jako jsou ledničky, pračky, myčky, sporáky apod. A také vám můžeme dovézt i větší televizory s úhlopříčkou od 63 centimetrů. Doručení trvá maximálně 2 pracovní dny. Pokud jste zákazníkem ze segmentu HoReCa, můžete využít služby na pravidelné objednávání dovozu potravin z velkoobchodů na vámi určenou adresu.

Popis obchodu MAKRO

Velkoobchod MAKRO nabízí široký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží pod jednou střechou pro podnikatele a registrované zákazníky.

Obchod si zakládá na osobním přístupu, a to hlavně pro držitele zlatých a stříbrných karet, kteří mají v každé prodejně k dispozici „Pult služeb partnerům“.

MAKRO nabízí celkově více než 33 tisíc výrobků za výhodné velkoobchodní ceny včetně vlastních značek a různých produktů na objednávku.

Propracovaný systém kontroly kvality všech produktů zajišťuje každodenní čerstvost a kvalitu potravin. MAKRO je zároveň držitelem IFS certifikátu, mezinárodní normy pro systémy řízení kvality.

Sortiment v nabídce je opravdu obsáhlý. Najdete tu čerstvé, chlazené, mražené i trvanlivé potraviny, pečivo, nápoje i tabák, drogerii, kosmetiku, gastro potřeby, kancelářské potřeby a vybavení, elektroniku i množství produktů do domácnosti. Z každé kategorie je tu skutečně obrovský výběr.

Výhody nákupu v MAKRO:

- Velkoobchodní ceny

- Garantovaná kvalita

- Jednoduchý a jasný postup při vrácení zboží a reklamaci

- Možnost větších nákupů

- Výhodné podmínky pro pravidelné zákazníky s vyšším obratem

- Bonusový program

Nevýhody nákupu v MAKRO:

- Slabá dostupnost

- Omezený rozvoz

- Nepřenosná zákaznická karta

Co říkají o MAKRO zákazníci

Zákazníci MAKRA jsou specifičtí, protože jde o podnikatele a jiné větší subjekty. Se zákaznickou kartou, bonusovým programem a všemi výhodami, které dokážou využívat, zůstávají samozřejmě věrní. Výhodné ceny, množstevní slevy a hlavně kvalita, kterou se MAKRO snaží zaručovat, jsou mezi zákazníky, samozřejmě, vysoko oceňované.

Občas však zákazníci referují o nedostatečném počtu otevřených pokladen a tím pádem zbytečných zdrženích a řadách v prodejně.