
Lidl-shop vyhrává především v poměru ceny a kvality. Tady prakticky velmi těžko hledá konkurenci. Pokud k tomu přidáme i rychlé dodání domů a přehledný e-shop s opravdu širokým sortimentem, kde každý týden přibývají nové produkty, máme z toho velmi oblíbené místo na nákup.
Při přebírání objednávek byste si však měli dát pozor na to, zda vaše objednávka není poškozená. Často ne celkem ideální balení totiž způsobí, že se cestou něco stane. To jsou zřejmě nejčastěji hlášené problémy od zákazníků.
Heureka
O oblíbenosti e-shopu svědčí čísla. Doporučuje ho až 96 % zákazníků a s průměrným hodnocením 4,7 z 5 možných hvězdiček. Průměrnou dobu dodání Heureka uvádí méně než 4 dny a 97 % zákazníků potvrzuje, že na zboží nečekali déle než 10 dnů. Zbylá 2 procenta by vám to však snadno vyvrátila. Rychlost doručení je však to, co si kupující na e-shopu pochvalují nejčastěji. Hned potom následují ceny, kvalita, výběr a celkově pohodlné nakupování na webu.
Negativa jsou stále stejná. I na Heurece píšou zákazníci o zpožděných objednávkách, špatném balení, poškozeném zboží a někdy vyšších cenách za dopravu. Kritiky je však velmi málo.