Slevy, kupóny a slevové kódy Lahome.cz

Všechny kódy

Akce

Doprava zdarma při objednávce nad 2000 Kč

  • Neomezená platnost
  • Využil 1 člověk

Jak použít kód na Lahome.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu LaHome.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Máte promo kód?" a potvrďte tlačítkem "Aplikovat".

Nejčastější otázky pro Lahome.cz

  • Jaké platební metody podporujete?
    U nás můžete kromě tradiční platby na dobírku platit, samozřejmě, předem online platebními kartami (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) nebo online bankovním převodem.
  • Jaké možnosti dopravy mám na výběr?
    Zvolit si můžete kurýrní službu DPD, služby České pošty nebo doručení na výdejní místo Zásilkovny.
  • Co mám dělat, když mi zboží dorazilo poškozené?
    V případě, že vám kurýr DPD odevzdá viditelně poškozenou zásilku, doporučujeme vám ji nepřebírat a sepsat s ním formulář Zápisu o škodě. Zkontrolujte, zda není poškozený i samotný produkt, a pokud ano, odevzdejte ho zpět kurýrovi, aby nám ho vrátil, o čemž nás zároveň informujte, abychom vyřídili reklamaci. Pokud po rozbalení doma zjistíte, že zboží od kurýra je poškozené, do 2 dnů vyplňte formulář Zápisu o škodě na webu www.dpd.cz/reklamace. Zároveň opatřete fotodokumentaci, která bude potřebná při reklamaci u dopravce. Poškozené balíčky přijaté prostřednictvím pošty nebo Zásilkovny nám nejpozději do 2 dnů napište e-mail na adresu info@lahome.cz.
  • Jak mám postupovat při vrácení zboží ve 14denní lhůtě?
    Stáhněte, vytiskněte a vyplňte příslušný formulář, který najdete na našem webu. O vrácení zboží nás nejdříve předem informujte na e-mailové adrese reklamace@lahome.cz nebo telefonicky na čísle +420 774 711 262. Zboží pečlivě zabalte a pošlete zpět, jak a v čem vám bylo doručené z e-shopu. Zboží důkladně zabalte a vložte do krabice od výrobku. Nezapomeňte přiložit vyplněný formulář o odstoupení. Všechno pošlete na adresu Lahome s.r.o., Dukelská 1262, 337 01 Rokycany, Česká republika.
  • Jaký je postup při reklamaci?
    O reklamaci nás informujte předem na e-mailové adrese reklamace@lahome.cz nebo na telefonním čísle +420 774 711 262. Zároveň si stáhněte a vyplňte reklamační protokol, který najdete na našem webu. Zboží důkladně zabalte, do balíku přidejte popis chyby a odešlete na adresu zpět na Lahome s.r.o., Dukelská 1262, 33701 Rokycany. Reklamace bude vyřízená v 30denní zákonné lhůtě od přijetí balíku.
  • Co dělat v případě, když jste mi doručili nesprávné zboží?
    Neodkladně nás o tom informujte na e-mailové adrese reklamace@lahome.cz nebo na telefonním čísle +420 774 711 262. Velmi rychle si s vámi dohodneme řešení a nápravu situace.

Popis obchodu Lahome.cz

LAhome.cz je e-shop zaměřující se na prodej vintage a provence bytových doplňků, dekorací a nábytku. Na jeho webu najdete velký výběr nejrůznějšího sortimentu v několika kategoriích: Doplňky a dekorace, Kuchyně, Móda, Koupelna, Lampy a lustry, Tiffany, Nábytek, Série, Textil, Zahrada a nakonec Novinky.

Najdete zde produkty od značek Clayre & Eef, Juleeze, Collectione, J-Line, Light & Living, Mars & More, HKLiving a Colmore by Diga.

Výhody nákupu na LAhome.cz:

-          Jednoduchý, ale přehledný web

-          Velmi široký sortiment produktů

-          Přijatelné ceny

-          Dobrá komunikace

-          Velmi bezpečné balení zásilky

 

Nevýhody nákupu na LAhome.cz:

-          Někdy horší kvalita produktů

-          Zboží nemusí odpovídat fotografii

-          Horší zásoby na skladě

-          Delší dodací doba

 

Co říkají o LAhome.cz zákazníci

Lidé, kteří měli co do činění s e-shopem LAhome.cz, chválí přehledný web, velký výběr pěkných produktů, přijatelné ceny, často dobrou komunikaci a také bezpečné balení zboží při doručení.

Ti méně spokojení však poukazují na nižší kvalitu, chybějící zboží na skladě a dlouhou dodací dobu.