Slevy, kupóny a slevové kódy KnihyKazda.cz

Všechny kódy

Akce

Speciální slevy 20–35 % na všechny tituly pro děti

  • Platí již jenom 2 dny
  • Využil 1 člověk
Akce

Sleva 50% na poškozené knihy s drobnou vadou

*tyto knihy za 50 % ceny hledejte v nabídce jednotlivých titulů pod volbou „zvolte variantu“

  • Platí do 5. 8. 2021
  • Ještě nikým nevyužit
5%
Sleva

Sleva 5 % při nákupu nad 999 Kč.

  • Neomezená platnost
  • Využil 1 člověk
Akce

Doprava zdarma při nákupu nad 799 Kč

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na KnihyKazda.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu KnihyKazda.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Uplatnit slevový kód" a potvrďte tlačítkem "PŘIDAT".

Nejčastější otázky pro KnihyKazda.cz

  • Jaké platební metody mám na výběr?
    Platit můžete tradičním způsobem na dobírku, kdy zaplatíte až při převzetí zboží. K dispozici vám je i běžný bankovní převod, kdy však připsání finančních prostředků na účet prodejce může trvat i 3 dny. Ideální je proto okamžitá online platba nebo online platba kartou přes platební bránu ComGate.
  • Jaké způsoby dopravy můžu využít?
    V rámci České republiky si můžete nechat zboží doručit kurýrní společností GLS, můžete si nechat zboží doručit na výdejní místo Zásilkovny, případně využít jednu ze služeb České pošty, ať už Doporučená zásilka, Balík do ruky, Balík na poštu, nebo Balík do balíkovny. Speciální možností je tzv. Nejvýhodnější doručení na adresu. Jednotlivé způsoby dopravy jsou zpoplatněné podle aktuálního ceníku, který najdete na webu e-shopu. Avšak při nákupu nad 799 Kč za dopravu neplatíte.
  • Jak a kdy můžu vrátit zboží?
    Zboží můžete vrátit, tedy odstoupit od kupní smlouvy, nejpozději do 14 dní od doručení objednávky. Do této doby musíte svůj záměr oznámit ideálně prostřednictvím e-mailu na adrese info@knihykazda.cz s využitím vzorového formuláře, který pravděpodobně dostanete spolu se zbožím. Nepoškozené a dobře zabalené zboží spolu se vší potřebnou dokumentací potom pošlete doporučeně na adresu Nakladatelství KAZDA, s.r.o., Nové sady 988/2, 602 00 Brno.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Při projevení závady během záruční doby máte právo uplatnit reklamaci. Reklamaci oznamte e-mailem na adrese info@knihykazda.cz a následně zašlete reklamované zboží se vší potřebnou dokumentací i podle našich případných instrukcí na adresu Nakladatelství KAZDA, s.r.o., Nové sady 988/2, 602 00 Brno. Reklamaci vyřídíme co nejdříve a o jejím výsledku vás budeme informovat.
  • Kam se obrátit v případě dalších otázek nebo problémů?
    Zákazníci se s jakýmikoliv otázkami nebo problémy s objednávkami mohou obrátit na telefonní číslo 725 518 237 nebo na e-mailovou adresu obchod@knihykazda.cz. Využít můžete i online kontaktní formulář na webu e-shopu v části „Kontakty“ (https://www.knihykazda.cz/kontakty/).