
Kitos.cz nabízí velký výběr produktů do domácnosti na přehledném webu. Objednávky dodává poměrně rychle a zákaznický servis je na dobré úrovni. Jak vypadají recenze zákazníků?
Heureka.cz
Výše uvedené plusy vlastně najdete i mezi nejčastěji zmiňovanými u spokojených zákazníků. Rychlost doručení, ceny, komunikace a výběr zboží. V tomto pořadí. Ojedinělé případy nespokojených zákazníků poukazují na nedorozumění v komunikaci nebo opožděné objednávky. Je jich však méně než 10 procent. Protože více než 94 procent zákazníků obchod jednoznačně doporučuje. Hodnocení 4,7 z 5 možných hvězdiček je také skvělou známkou kvality. Průměrná doba dodání na Heurece je 3,4 dne a až 98 procent všech zapojených deklaruje, že na objednávky nečekali déle než 10 dní.
Kromě Heureky najdeme poměrně dostatek recenzí i na česko-slovenské facebookové stránce e-shopu. Tady má obchod o něco nižší průměrné hodnocení, konkrétně těsně pod 4 hvězdičky. Zapojených je však i méně zákazníků, takže to může být vyšší nebo nižší. Většina zákazníků samozřejmě nákup doporučuje, ten zbytek měl špatné zkušenosti s reklamací, doručením zboží nebo vadným zbožím.
Zbozi.cz
Zatím se zde nachází jen pár recenzí, ale všechny jsou stoprocentní. Celkově je spokojených 100 % zákazníků. Všichni jsou spokojení s termínem dodání, komunikací i se zbožím, které si objednali. Uvidíme, jak se celkové recenze změní, až přibydou další hodnocení, ale zatím obchod všichni doporučují.