Akční letáky Kaufland CZ
Nejčastější otázky pro Kaufland CZ
-
Proč se musím pro vytvoření nákupního seznamu registrovat?
Když budete registrovaný, můžete se ke svému nákupnímu seznamu kdykoliv vrátit, uložit ho, upravit nebo sdílet.
-
Můžu zrušit svůj zákaznický účet?
Ano, můžete. Požadavek zašlete e-mailem na adresu servis@kaufland.sk nebo na bezplatné telefonické lince 800 165 894. Vyřídíme to do 3 pracovních dnů.
-
Jak se přihlásit k odběru newsletteru?
Jednoduchý formulář na přihlášení najdete v rubrice Servis v kategorii Newsletter. Stačí odkliknout odběr a stejným způsobem se můžete z odběru také odhlásit.
-
Můžu dodatečně upravit svoje údaje v profilu?
Ve spodní části každého newsletteru najdete link, na kterém si můžete snadno upravit údaje ve svém odběratelském profilu prakticky kdykoliv.
-
Jak často můžu očekávat newsletter?
Nový newsletter můžete očekávat pravidelně každou středu.
-
Zapojil jsem se do soutěže. Kde najdu seznam výherců?
Seznamy výherců posledních soutěží najdete vždy na straně Soutěže > Výherci.
-
Existuje nějaké omezení na množství zboží, které si můžu v mimořádné nabídce koupit?
Protože se snažíme svoji nabídku dostat k co největšímu počtu zákazníků, prodáváme zboží jen v obvyklém množství.
-
Které produkty vašich vlastních značek najdu i v prodejně?
Značky jako K-Classic, K-Classic baby, K-Classic bezlaktózové výrobky, K-Bio, K-Purland, Cultura Vini a elektrospotřebiče SWITCH ON určitě najdete i v našich kamenných prodejnách v Česku.
Popis obchodu Kaufland CZ

Německý obchodní řetězec se smíšeným zbožím je v našich končinách už mimořádně známý a rozšířený. Kaufland se jako značka prezentuje především kvalitou a čerstvostí. Díky široké síti prodejen je dostupný v každém regionu.
Pro svoje zákazníky pravidelně připravuje akční slevy a soutěže, o kterých informuje prostřednictvím letáků, newsletterů i přes svoji Kaufland aplikaci.
Obchod si váží i stálých zákazníků, pro které má věrnostní program se sbíráním bodů a následnými slevami na různé druhy vybraného zboží.
Kaufland se snaží často spolupracovat i s regionálními dodavateli, díky kterým může nabízet domácí regionální sortiment v prémiové kvalitě.
Kromě toho řetězec provozuje i svoje vlastní značky produktů prakticky v každém segmentu. Ať už jsou to potraviny, kosmetika, móda, elektronika nebo jiné spotřební zboží.
Na webové stránce kaufland.sk najdete kromě jiného také množství speciálních receptů, ve kterých využijete čerstvé a kvalitní potraviny z aktuální nabídky.
Výhody nákupu v Kauflandu:
- přijatelné ceny
- výhodné akce a slevy
- regionální sortiment
- široký sortiment různého druhu
- dobrá kvalita zboží
- vlastní značky
- bezproblémové vrácení zboží
Nevýhody nákupu v Kauflandu:
- dlouhé řady u pokladen
- častá nedostupnost akčního zboží
- nižší kvalita některých produktů
Co říkají o Kauflandu zákazníci
Je to oblíbený obchod. I to, co se zdá být nevýhodou – dlouhé řady u pokladen a vyprodané akční zboží – vlastně svědčí o tom, že zákazníci do Kauflandu ve velkém hledají cestu, protože pro to mají důvod. Mnozí z nich si nákupy na tomto místě pochvalují hlavně kvůli častým akcím. Avšak také kvalita a čerstvost, kterou Kaufland často uvádí v reklamách, vytváří spokojené a věrné zákazníky. Ti také oceňují produkty místních výrobců. Kromě toho si málokdo stěžuje na to, že by měl problém s vrácením zboží koupeného v Kauflandu.