Nejčastější otázky pro JYSK CZ

  • Jakou dobu platí „Rezervace klikni a vyzvedni“?
    Tato rezervace platí pouze do večera následujícího dne. O tom, že je připravená, vás budeme informovat e-mailem i SMS zprávou. Dejte si však pozor, abyste si zboží vyzvedli ještě před zavřením prodejny.
  • Jakým způsobem můžu zaplatit?
    Platit můžete tradičním způsobem na dobírku, také bankovním převodem i platební kartou. Akceptujeme karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Dinners.
  • Kdy a jak můžu objednávku změnit nebo zrušit?
    Pokud jste objednávku vytvořili v prodejně, kontaktujte co nejdříve konkrétní prodejnu. V případě, že jste zboží objednali online, změnit nebo stornovat objednávku můžete jen do doby, kdy ještě není připravená na expedici. Proto co nejdříve kontaktujte Služby zákazníkům JYSK na telefonním čísle +420 800 050 290.
  • Kdo mi doručí zboží?
    Malé zásilky řeší společnost DPD. Zásilky do 20 kg a max. 100 cm si můžete vyzvednout i osobně v DPD Parcel Shopu. Velké objednávky a nábytek doručuje společnost Rhenus.
  • Kdy můžu očekávat doručení objednávky?
    Pokud jste si zboží objednali do prodejny, bude tam dodané nejpozději do 30 dní. Malé výrobky objednané online obvykle doručujeme už do 2 až 4 pracovních dnů. Den doručení se od přepravce dozvíte předem. Nábytek a jiné velké objednávky online můžete očekávat do 7 pracovních dní. Konkrétní datum doručení si však můžete zvolit přesně v objednávkovém formuláři.
  • Co dělat v případě, když mi bylo doručeno nesprávné zboží?
    V tomto případě kontaktujte co nejdříve Služby zákazníkům na telefonním čísle +420 800 050 290. Svoji chybu co nejdříve napravíme a zdarma vám zboží vyměníme za správné.
  • Co v případě, když jsem dostal poškozený výrobek?
    Na všechno zboží, které prodáváme, se vztahuje záruka 24 měsíců. V této lhůtě máte právo na reklamaci poškozeného nebo vadného zboží. Zboží můžete reklamovat i v kamenné prodejně. Stačí přinést poškozený výrobek, případně aspoň fotku vady. My problém posoudíme a rozhodneme, zda bude reklamace uznaná, nebo ne. Uznaná reklamace může být řešená opravou, výměnou nebo vrácením peněz. V případě, že se nemůžete dostavit do prodejny, kontaktujte kvůli reklamaci Služby zákazníkům na telefonním čísle +420 800 050 290. Dozvíte se všechny pokyny k úspěšnému vyřízení reklamace.
  • Jak můžu odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží?
    Ze zákona máte právo do 14 dní odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu. U nás však tato doba není časově omezená. Vrátit a vyměnit zboží můžete kdykoliv. Musíte však splnit několik podmínek. Najdete je na našem webu v části „Vrácení a reklamace“.

Popis obchodu JYSK CZ

JYSK je známá mezinárodní síť obchodů se skandinávským nábytkem a produkty do domácnosti. Jejím zakladatelem je Lars Larsen, který v roce 1979 ve druhém největším dánském městě Aarhus otevřel svoji první prodejnu. Od roku 1984 se expandováním do Německa začala společnost masivně rozrůstat po celé Evropě.

Původní název provozů byl JYSK Sengetojslager. Dnešní název „JYSK“ podle zakladatele společnosti v dánštině znamená všechno, co pochází z Jutského poloostrova a spojuje se se skromností, důkladností a čestností.

V současnosti JYSK Group sestává z více než 2900 prodejen v 51 státech světa. Společnost zaměstnává téměř 24 000 lidí. Roční obrat je 3,79 miliardy eur.

V současnosti JYSK prostřednictvím svého webu provozuje de facto i e-shop. Zboží si můžete objednat i zaplatit online. Následně vám ho přepravci mohou doručit až k vám domů, nebo si ho vyzvednete na vámi zvolené prodejně.

Sortiment

JYSK má v nabídce doplňky, zařízení, dekorace, textil a nábytek do domácnosti v několika kategoriích. Najdete zde produkty do ložnice, koupelny, pracovny, obýváku, jídelny i na zahradu. Kromě toho v nabídce najdete různá zařízení pro úložné prostory, na okna a jiné potřeby do domácnosti.

Jednotlivé produkty jsou rozdělené do tří úrovní BASIC, PLUS a GOLD podle kvality vyhotovení a samozřejmě i ceny. Ke každému produktu najdete také i doplňky a příslušenství podle tří uvedených úrovní.

 

Výhody nákupu v JYSK:

-          Široký sortiment

-          Spolehlivá značka

-          Skandinávská kvalita

-          Výhodné ceny

-          Prodejny v každém regionu

-          Možnost objednávky online

-          Vrácení a výměna kdykoliv

 

Nevýhody nákupu v JYSK:

-          Občas problémy s doručováním a komunikací

-          Nižší kvalita a chybovost produktů hlavně z kategorie BASIC

 

Co říkají o JYSK zákazníci

To, že jde o nábytek, který využívá i samotná dánská královská rodina, je už samo o sobě důkazem kvality. Mnoho našich zákazníků s tím nemůže jinak než souhlasit. JYSK patří mezi ty výrobce a prodejce cenově dostupného nábytku, kteří nabízejí dostatečně kvalitní produkty za rozumnou cenu. Značka je spolehlivá a hlavně dostupná ve všech regionech, protože kamenné prodejny JYSK jsou u nás velmi rozšířené. Obchod však boduje u zákazníků hlavně od té doby, kdy spustil online nákupy prostřednictvím e-shopu na svém webu. Mnoho kupujících oceňuje výhodné ceny a velký výběr. Mnoho lidí si pochvaluje i možnost vrácení nebo výměny zboží bez určené lhůty.

Na internetu však najdeme poměrně hodně stížností ohledně špatně doručených objednávek a jiných problémů při dodání zboží. Kamenem úrazu je podle více zákazníků často také komunikace při řešení problémů. Zejména ženy by zase ocenily ochotnější přístup zaměstnanců v některých prodejnách. Navíc produkty nejnižší cenové kategorie mají hlášené poměrně časté nedostatky.