Slevy, kupóny a slevové kódy inSPORTline.cz

Všechny kódy

Akce

Doprava zdarma pri nákupe nad 5 000 kč

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Vyzvedni si 100 Kč na první nákup

Stačí zadat tvůj e-mail a přihlásit se k oběru novinek

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Akční nabídka a výprodej insportline

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Popis obchodu inSPORTline.cz

Insportline.cz je osvědčený online obchod se sportovními a fitness potřebami. Nejen že si zde s přehledem vybavíte svou posilovnu, koupíte si pro vás to nejvhodnější kolo či kolečkové brusle, ale můžete si vybírat i z celé řady kvalitního sportovního oblečení a doplňků. E-shop Insportline dělá nákup snadnějším a sport dostupnějším.

Po jedné linii

Sportovcem se sice nemůže stát každý, ale každý se může sportu věnovat a dělat něco pro své zdraví. Chcete posilovat? Vyberte si z řady posilovacích strojů. Baví vás běhat? Vyberte si oblečení, které vám sedne. Že sednete raději na kolo a budete se kochat přírodou? Bez problému, stačí si vybrat to, které bude vyhovovat vašim potřebám. Insportline vám prostě a jednoduše nabízí veškeré sportovní a fitness potřeby, které budete potřebovat, ať už se rozhodnete pro jakoukoliv aktivitu.

Ověřeno

Značka tohoto obchodu je známá nejen proto, že měla kdysi dobrou reklamu nebo využívá kvalitní propagace. Je známá hlavně proto, že spolehlivost této značky je potvrzena v mnohaletých a pozitivních zkušenostech stovky zákazníků.

Výhody

- Rychlost doručení
- Velký výběr zboží
- Skvělá komunikace

Nevýhody

- Vyšší ceny

Co říkají na Insportline.cz zákazníci?

Kupující oceňují na e-shopu velký výběr zboží. Obchod má zajištěnou skvělou komunikaci se svými zákazníky, a proto nákupy probíhají bez problémů. Jejich spokojenost je spojena i s akčními nabídkami a velkou nabídkou slev na různé produkty.
Někteří si stěžují na vysoké ceny, které se však dají pochopit ve spojitosti s kvalitou dodávaného zboží. V tomto případě přihlíží i na fakt, že díky slevovým nabídkám mohou i výrazně ušetřit.

Jak použít kód na inSPORTline.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu inSPORTline.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka " Mám slevový kupón " a potvrďte tlačítkem "UPLATNIT".

Nejčastější otázky pro inSPORTline.cz

  • Jak zjistím, že byla moje objednávka potvrzená?
    Objednávka je zpracovaná do 24 hodin. Potvrzení přijetí objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete také informovaní e-mailem. Pro potvrzení některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) vás zkontaktujeme telefonicky. V případě úhrady Online Bankingem (TrustPay) je nutné po odeslání objednávky v její sumarizaci stisknout „Zaplatit objednávku“ a úhradu provedete v zabezpečeném rozhraní TrustPay.
  • Dokdy můžu zrušit svoji objednávku?
    Po vytvoření objednávky už není možné objednávku zrušit (nebo jakkoliv měnit), neboť už může dojít k přípravě a expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být už předané přepravci. V případě, že jste mezitím už uhradili část nebo celou sumu kupní ceny, bude vám tato suma bezodkladně (nejpozději však do 14 kalendářních dnů) převedená zpět na váš účet, pokud není dohodnuto jinak. Objednávku s vyzvednutím na prodejně můžete zrušit na dané prodejně.
  • Jaké možnosti platby nabízíte?
    Na výběr máte více možností jak zaplatit za vaši objednávku: - Dobírkou (v hotovosti kurýrovi) - Platební kartou – online - Na splátky Hello bank! - Odloženou platbou - Na splátky ESSOX - Bankovním převodem
  • Kdy můžu očekávat doručení mojí objednávky?
    Dodací lhůta je průměrně 2 pracovní dny v případě platby dobírkou a zboží je skladem, v případě platby Online Bankingem průměrně do 2 pracovních dní po zaevidování platby, pokud není uvedeno jinak. Pokud objednávku platíte příkazem, zboží expedujeme po zaevidování platby, takže dodací lhůta se může prodloužit i na 5 pracovních dní. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme vás o této skutečnosti informovat telefonicky nebo mailem.
  • Co když mi přijde poškozené zboží?
    Při přebírání objednávky zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozený. Pokud bude obal jevit známky poškození (např. bude roztržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou. V případě, že vám zboží přijde poškozené nebo neúplné, jste povinní to bezodkladně oznámit našemu reklamačnímu středisku ať už online formulářem, telefonicky (+421 918 809 163, +421 917 954 415), nebo e-mailem. V případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat. Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, bezodkladně kontaktujte reklamace a servis.
  • Jak můžu odstoupit od smlouvy?
    U nás je kupující oprávněný odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu nejen do 14 dní od převzetí zboží, ale protože jsme si svými produkty jistí, dovolili jsme si prodloužit tuto zákonem stanovenou dobu až na 30 kalendářních dnů! Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem, jak je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu potřebném na zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Kupující je zodpovědný za jakékoliv snížení hodnoty zboží.
  • Jakou záruku a možnosti reklamace mám?
    Ve smyslu zákona se na zboží a jeho komponenty vztahuje záruční doba 24 měsíců, u označených fitness modelů bude poskytovaná záruční doba 120 měsíců na rám (platí pro výrobky zakoupené od 13. 3. 2017) a 24 měsíců na ostatní komponenty na 1 ks fitness zařízení. Na moto výrobky značky W-TEC bude poskytovaná rozšířená záruční doba 36 měsíců (platí pro výrobky zakoupené od 28. 6. 2019). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Výrobky sportovní výživy však mají expirační dobu minimálně 2 měsíce před datem spotřeby. V případě kratší expirační doby kontaktujeme zákazníka e-mailem nebo telefonicky a zásilku odešleme až po jeho souhlasu.
  • Co když si chci dodatečně po převzetí objednávky vyměnit velikost zboží?
    V případě zakoupení zboží prostřednictvím e-shopu s poznámkou „výměna velikosti zdarma“ poskytujeme možnost výměny zboží za jinou velikost. Výměnu velikosti je možné provést pouze u původně zakoupeného výrobku. Požadovaná velikost musí být na skladě. Zboží zabalte do původního obalu, nepoškozené, nepoužívané, čisté, a pošlete na naši adresu (Seven Sport s.r.o., Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava). K balíku přiložte kopii faktury se žádostí o výměnu velikosti, v opačném případě není možné výměnu velikosti vyřídit!