Inpostele.cz slevové kódy a kupóny

Akce

Výprodej!

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Matrace 1+1 zdarma

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na Inpostele.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Inpostele.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Uplatniť zľavový kupón".

Popis obchodu Inpostele.cz

Internetový obchod inpostele.cz nabízí široký sortiment nábytku do domácnosti. Najdete zde nábytek do obýváku, kuchyně, ložnice, dětského pokoje, pracovny, předsíně, koupelny nebo zahrady. Při nákupu můžete využít slevové kupony. Pravidelné akce a výprodeje potěší každého zákazníka.

Zařiďte si svoji ložnici na jednom místě

Na inpostele.cz dokážete nakoupit kompletní vybavení do vaší ložnice. V široké nabídce najdete šatníkové skříně a komody, postele, matrace, rošty, úložné prostory, ložnicové sestavy, noční a toaletní stolky, osvětlení do ložnice, zrcadla, věšáky a stojany na šaty, paravány. Při nákupu nezapomeňte uplatnit slevový kupon.

Rozsáhlý sortiment nábytku na inpostele.cz

  • Sedací soupravy, pohovky a gauče

  • Komody

  • Konferenční stolky 

  • Kuchyňské linky

  • Postele a matrace

  • Sestavy do dětského pokoje

  • Kancelářské židle a křesla

  • Koupelnový nábytek

  • Zahradní nábytek

Výhody e-shopu inpostele.cz

  • Kvalita nábytku

  • Rychlost dodání

  • Podpora v případě reklamací

  • Poradenství při výběru

  • Výhodné ceny

Nejčastější otázky pro Inpostele.cz

  • Jaké možnosti dopravy mám na výběr?
    Vybrat si můžete ze dvou kurýrních společností: PPL a TOPTRANS. Ceny dopravy se liší podle hmotnosti objednávky. TOPTRANS využíváme pouze pro nadměrné zásilky nebo pro zásilky od 29 kg.
  • Jakým způsobem můžu zaplatit za objednávku?
    Platit můžete dobírkou, což je zpoplatněné navíc 40 Kč, kartou online nebo bankovním převodem, tyto platby už neobsahují další poplatky.
  • Rozbalil jsem zboží a našel jsem poškozené díly. Co mám dělat?
    Mohlo se to stát při výrobě nebo při přepravě. Tento problém zpravidla řešíme tak, že vám při reklamaci vyměníme konkrétní díl. Samozřejmě v případě, kdy se při zkoumání poškození nezjistí, že je nutné vyřešit to jinak. Poškozený díl nám nemusíte hned posílat. Vyplňte však příslušný formulář, který najdete na našem webu v části „Reklamace – online formulář“ a určitě přiložte fotografie poškození.
  • Co když v balení chybějí některé díly?
    Občas se může stát, že výrobce pošle výrobek, kterému chybějí některé díly nebo spojovací prvky. Pokud se neukáže, že je nutné jiné řešení, reklamaci v tomto případě řešíme tak, že vám pošleme tento chybějící díl. Opět je však potřebné vyplnit příslušný formulář, který najdete na našem webu v části „Reklamace – online formulář“ a přiložte k němu i fotografie chybějícího dílu nebo poškození.
  • Můžu reklamovat poškozený produkt?
    Pokud se v průběhu 24měsíční záruční doby projeví poškození produktu, které nebylo způsobené mechanicky, máte samozřejmě právo na reklamaci. Postup je následovný. Vyplňte však příslušný formulář, který najdete na našem webu v části „Reklamace – online formulář“ a určitě přiložte fotografie poškození. Poškozený produkt nám zatím posílat nemusíte. Prozkoumáme problém a následně ho vyřešíme tak, že vám pošleme nový díl, který se ve výrobku pokazil, nebo vám jednoduše výrobek vyměníme za nový. Ve výjimečných případech můžeme zvolit i jiné řešení.
  • Jak postupovat při vrácení zboží?
    Vyplňte příslušný formulář na stránce v části „Vrácení zboží – online formulář“. Do zásilky přibalte kopii faktury a na ni napište velkými písmeny „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“. Balík musí být bezpečně zabalený. Odešlete ho na adresu: Dekorhome, s.r.o., Jesenická 513, 252 44 Dolní Jirčany.