Slevy, kupóny a slevové kódy Footshop.cz

Všechny kódy

Akce

Summer Sale až -60%

  • Končí dnes
  • Využili 2 lidé
Akce

Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Popis obchodu Footshop.cz

Nosíte rádi takové boty a oblečení, které mají styl a jsou zároveň pohodlné? Hledáte obchod, kde najdete opravdový výběr? Tím vás rozhodně potěší internetový obchod Footshop. Prohlédnout si zde můžete přes více než 10 000 kousků oblečení a obuvi. Nad 2 500 Kč budete mít dopravu zdarma a na výměnu zboží máte až 30 dní.

Když se to na poprvé nepovede

Může se stát a stává se to poměrně často, že se vám výběr oblečení či bot napoprvé úplně nepovede. Nesedí velikost nebo se vám nelíbí barva. Anebo jste zboží dostali jako dárek, který se dotyčnému úplně nepovedl. Nezoufejte. Footshop totiž poskytuje možnost zboží vyměnit do 30 dnů od zakoupení. Pak už je jen na vás, abyste to nepropásli.

Výhody

- Rychlost doručení
- Velký výběr zboží
- Kvalita
- Originalita

Nevýhody

- Vyšší ceny
- Nedostupnost některého zboží

Co říkají na Footshop.cz zákazníci?

Podle recenzí jsou zákazníci s Footshopem nadmíru spokojeni. Velmi často si chválí rychlost dodání zboží a široký sortiment. Často se zmiňují i o vysoké kvalitě dodávaných kousků.
S tím jdou ruku v ruce i některé negativní reakce, které se na internetu vyskytují. Vysoká cena zboží je nejčastěji zmiňovanou položkou záporné recenze. Další věc, kterou už e-shop může znatelně ovlivnit je, že si někteří zákazníci stěžují na opakovanou nedostupnost některého zboží.

Jak použít kód na Footshop.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Footshop.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Mám slevový kód" a potvrďte tlačítkem "UPLATNIT".

Nejčastější otázky pro Footshop.cz

  • Jak můžu uhradit objednávku v e-shopu?
    V případě online nákupu s doručením můžete na stránce platit kartou, bankovním převodem nebo si nechat zboží poslat na dobírku a zaplatíte až při přebírání zásilky od kurýra. Platit můžete také prostřednictvím služeb ApplePay, ePlatby, mPeníze či Twisto. Pokud si zboží objednáte na prodejnu, platit budete až na místě. V hotovosti nebo kartou.
  • Jakým způsobem doručujete zboží?
    Využíváme služby kurýrních společnosti GLS, služby České pošty a také doručujeme i na výdejní místo Zásilkovny. Každý způsob dopravy je zpoplatněný podle aktuálně platného sazebníku. Dopravu zdarma můžete u některých dopravců získat při nákupu nad 2500 Kč. Zdarma to však máte i tehdy, když si necháte zboží připravit na prodejně v Praze, kde si ho osobně vyzvednete.
  • Jak a kdy můžu ještě zrušit objednávku?
    Pokud jste se rozhodli zrušit objednávku, co nejdříve nám zavolejte a připravte si číslo vaší objednávky, abyste nám ho mohli nadiktovat. Berte však na vědomí, že v případě, že je objednávka už zabalená, a tedy expedovaná, není možné ji zrušit ani upravit. Jedinou možností je nepřevzít ji potom od dopravce.
  • Kdy můžu očekávat doručení zboží?
    I když se jednotlivé způsoby dopravy mohou v rychlosti lišit, za normálních okolností můžete očekávat zásilku už do 2 až 4 dnů po potvrzení objednávky.
  • Co dělat v případě, když je moje velikost momentálně vyprodaná?
    Nejprodávanější zboží se sice snažíme pravidelně doskladňovat, avšak stává se, že sklad zůstane prázdný. V tomto případě se dá pouze čekat. Nedokážeme předpovídat termín, kdy přesně bude konkrétní zboží v konkrétní velikosti opět naskladněné. Některé druhy bot možná už naskladněné nebudou. Pokud máte zájem o konkrétní druh a velikost, informujte nás a my se pro vás pokusíme najít nejlepší možné řešení.
  • Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?
    U nás si můžete zboží vyměnit nebo ho vrátit do 30 dnů od převzetí objednávky. Musí však být nepoužité. Zabalte ho do původní krabice spolu s fakturou, visačkami, nálepkami a vším, co bylo součástí nového balení. Krabici zajistěte proti poškození, avšak dejte si pozor, abyste originální krabici žádným způsobem neznehodnotili. Balík pošlete poštou na adresu Footshop sklad, U tabulky 3020, hala X, 193 00 Praha 20, Česká republika nebo ho přineste osobně do prodejny na adrese Vnitroblock, Tusarova 31, Praha 7, 17000. Nikdy však tento balík neposílejte na dobírku!!! V případě, že chcete zboží vyměnit, vytvořte zároveň novou objednávku s platbou na bankovní účet nebo dobírku, čímž vlastně vytvoříte rezervaci. Případný rozdíl v ceně vám vždy vyrovnáme. Pokud budete chtít vrátit peníze, uveďte číslo účtu ve tvaru IBAN.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Záruční doba na všechno naše zboží je 24 měsíců. Během této doby máte právo na uplatnění reklamace za uvedených podmínek, které v kompletním znění najdete na webu e-shopu v části „Reklamace, výměna, vrácení“ (https://www.footshop.cz/cs/content/16-postup-vraceni-reklamace-vymeny-zbozi#reklamace). Reklamované zboží očistěte. Čisté zboží zabalte bezpečně, ideálně do původní krabice. Může být i jiná. Přiložte k němu kopii faktury a vyplněný reklamační list, který najdete na webu ve výše uvedeném linku. Všechno dohromady pošlete na adresu: Footshop sklad, U tabulky 3020, hala X, 193 00 Praha 20, Česká republika. Po přijetí reklamovaného zboží máme 30 dní na to, abychom reklamaci vyřídili. O tom vás samozřejmě budeme informovat.