Slevy, kupóny a slevové kódy Expedo.cz

Všechny kódy

Akce

Výprodej

  • Platí již jenom 2 dny
  • Využilo 12 lidí
Akce

Kvalitní matrace ve slevě

  • Platí již jenom 3 dny
  • Využili 3 lidé
Akce

Kuchyňské linky ve slevě

  • Platí do 29. 1. 2021
  • Využili 3 lidé
Akce

Doprava zdarma v rámci celé České republiky

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Cenové trháky s omezenou platností

  • Neomezená platnost
  • Využilo 6 lidí

Popis obchodu Expedo.cz

Zařizujete, předěláváte nebo jen toužíte vyměnit staré kusy nábytku za nové? Ať už je vaše situace jakákoliv, postel, sedací soupravu, nebo dokonce kuchyni si můžete bez velké námahy opatřit z pohodlí svého domova. Internetový e-shop expedo.cz přichází se širokým sortimentem, z jehož nabídky si vybere opravdu každý. V dnešní rychlé době určitě oceníte i to, že podstatnou část nábytku má expedo.cz skladem, v případě objednání se časový interval mění. Užijte si pohodlné nakupování a nechte si zboží doručit přímo k vám domů. Pokud si jeho koupi rozmyslíte, využít můžete možnost vrácení do dní.

Výhody e-shopu expedo.cz

  •         přehledný e-shop
  •         široký sortiment
  •         pohodlné nakupování
  •         rychlost vyřízení objednávky
  •         ochota při vyřizování reklamací
  •         možnost vrácení zboží do 45 dní
  •         víc možností platby
  •         víc možností doručení

Nevýhody e-shopu expedo.cz

  •         žádné

Jak hodnotí e-shop expedo.cz zákazníci?

Pozitivem e-shopu expedo.cz je, že zákazníci, kteří na stránce nakoupili jednou, se opakovaně vracejí. Oceňují nejen přehlednost a široký sortiment, ale také to, že velké množství zboží je skladem. Výhodou je nejen doručení za velmi přijatelnou sumu, ale i možnost vrácení zboží do 45 dní.

Nejčastější otázky pro Expedo.cz

  • Jaké jsou možnosti platby?
    U nás máte na výběr tři způsoby platby. Platit můžete na dobírku, tedy v hotovosti přímo do rukou kurýrovi při přebírání objednávky. Bankovním převodem, kdy platbu uděláte předem a peníze musíme mít na účtu aspoň den před dodáním objednávky. A nakonec při osobním odběru v našem skladu můžete také platit v hotovosti.
  • Kdy mi bude zboží doručené?
    I když u každého výrobku uvádíme dobu doručení, je často pouze informativní a orientační. Má sloužit hlavně pro vaši představu. Zboží, které máme skladem, dokážeme doručit k vám domů do 10 pracovních dnů, jiné objednávky dokážeme vyřešit do 14 dnů, ale v některých případech trvá doručení i 3 až 8 týdnů.
  • Jak probíhá převzetí zboží?
    Řidič (kurýr) by vám měl zavolat zhruba 15 minut před svým příjezdem na vaši adresu. Při přebírání zboží si podrobně zkontrolujte, zda zásilka nejeví vnější známky poškození. Pokud si něčeho podobného všimnete, nemusíte zboží přebrat. V tom případě nás však kontaktujte.
  • Které jsou nejdůležitější položky při vyplňování objednávky?
    Především si zkontrolujte, zda jste zaškrtli správné parametry, zda barva dřeva nebo čalounění sedí s vašimi požadavky a představami. Pozor si dejte také při výběru rohové sedačky, aby její orientace seděla do vašich prostor. Buďte pozorní a pečlivě čtěte všechny informace v detailu produktu, který si vybíráte.
  • Kdy můžu zboží vrátit?
    V případě, že jste se zbožím z jakýchkoliv důvodů nespokojení, do 45 dní nám ho můžete poslat zpět a my vám vrátíme peníze. Pokud zboží vrátíte nepoškozené, čisté a bez viditelných známek použití, nebudeme vám klást žádné další otázky. Zboží k nám můžete přivézt sami nebo můžete využít jinou přepravní službu. Dbejte především na to, aby bylo zboží bezpečně zabalené a aby byla i jeho přeprava bezpečná.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    V první řadě vyplňte reklamační protokol, který najdete na našem webu v části „Jak na reklamaci?“. Pošlete nám fotky chyby nebo poškození zboží. Případně nám můžete zboží poslat přímo na odbornou analýzu. Každý případ prozkoumáme a nejpozději do 3 pracovních dnů vás budeme informovat o tom, jak reklamace dopadla a jaký bude další postup.