Euronics.cz slevové kódy a kupóny

Akce

Aktuání newsletter

Informace o zajímavých slevách, speciálních akcích i novinkách v EURONICS

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Akční nabídky

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Produkty s dopravou zdarma

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Vybrané produkty s dárekm

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Popis obchodu Euronics.cz

Internetový obchod Euronics je ideální na nákup veškeré elektroniky. Ať už se jedná o nový počítač, mobil nebo třeba lednici, pračku či mikrovlnou troubu. Euronics si zakládá na nabídce kvalitního zboží za dostupné ceny. Na jejich e-shopu také nabízí službu „komfortní doprava“, která zahrnuje doručení na místo určení se zapojením a dalšími výhodami.

Komfort až na prvním místě

Jednou z hlavních výhod nákupu, převážně velkých spotřebičů, je služba Komfortní doprava, kterou Euronics nabízí. Jedná se o službu, při které vám zboží dovezou až na vámi zvolenou adresu, a to vždy v předem domluveném čase. Poté následuje základní instalace, odvoz obalového materiálu a odvoz vašeho starého spotřebiče k ekolikvidaci. Tato služba s sebou přináší i komfortní cenu, která činí jen 499 Kč.

Výhody

- Rychlé doručení na prodejnu
- Dostupné ceny
- Výběr dopravců

Nevýhody

- Při vyzvednutí objednaného zboží na prodejně nelze platit převodem

Co říkají na Euronics.cz zákazníci?

Mnoho zákazníků se do obchodu vrací hlavně proto, že je to jednoznačně spolehlivá a bezpečná
volba. Navíc Euronics nabízí dostupné ceny, což je při výběru zboží pro zákazníky důležité. V recenzích
si také pochvalují, že obchod nabízí hned několik variant, jak jim zboží dopraví.
Někteří si však stěžují na rozdíl ceny na prodejnách a na e-shopu.

Jak použít kód na Euronics.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Euronics.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Zkopírujte nebo opište slevový kód.

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka Máte slevový kód/poukaz" a potvrďte tlačítkem "Uplatnit slevu".

Nejčastější otázky pro Euronics.cz

  • Jaké možnosti platby mám na výběr?
    Platit můžete na dobírku, tedy v hotovosti při převzetí objednávky od kurýra. V hotovosti nebo kartou můžete platit i v našich prodejnách. Při online objednávkách můžete za zboží zaplatit i přes internet banking, online platební kartou nebo také běžným bankovním příkazem. Také můžete online využít ij možnost nákupu na splátky přes Hello bank!, Home Credit nebo Triangl.
  • Jakým způsobem doručujete zboží?
    Zboží si můžete vyzvednout v našich prodejnách i osobně. Když ho chcete doručit domů, nabízíme vám naši vlastní dopravu Euronics, a to dokonce ve dvou úrovních – běžná doprava a komfort. Víc si přečtěte na našem webu v části „Doprava a platba“. Kromě toho využíváme na dopravu i služby České pošty a přepravní společnosti DPR a TopTrans.
  • Jak a kdy můžu vrátit zboží?
    Do 14 dnů od převzetí objednávky nám zboží můžete vrátit bez udání důvodu, takže můžete odstoupit od kupní smlouvy. Garantujeme vám, že vám vrátíme peníze. Pokud se tak rozhodnete udělat, pošlete nám nejdříve e-mail o odstoupení od smlouvy na adresu odstoupeni@euronics.cz, ve kterém zašlete vyplněný formulář, který najdete na našem webu (http://www.euronics.cz/userfiles/Bnnrs/Archiv/Odstoupeni_od_Kupni_smlouvy_-_form.docx). Zboží potom dobře zabalené se vší dokumentací a bez jakýchkoliv známek používání pošlete na adresu HP TRONIC Zlín spol. s r.o., Reklamační oddělení EURONICS, hala DC6, Poděbradská 772, 250 90 Jirny. Zhruba do 10 dní potom můžete očekávat peníze zpět.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Nejrychlejším způsobem reklamace je obrátit se přímo na servisní středisko. Seznam těchto středisek a kontaktní údaje najdete v záručním listu nebo v návodu od konkrétního produktu. Nejdříve však středisko kontaktujte telefonicky a dostanete instrukce jak postupovat. V některých případech je totiž potřebné výrobek zaslat na reklamaci, jindy přijde technik opravit výrobek k vám domů. Při posílání do servisu výrobek bezpečně a kompletně zabalte. Pošlete i fakturu, průvodní list či záruční list s popisem závady a vaše kontaktní údaje. Zboží můžete přinést i do nejbližší prodejny. Pokud se rozhodnete zboží reklamovat přes Centrální reklamační oddělení, vyplňte nejdříve formulář, který najdete na našem webu v části „Reklamace“ (https://www.euronics.cz/userfiles/Bnnrs/Pravidla/Pruvodni_dopis_k_reklamaci_Euronics.pdf). Dobře zabalené zboží se vší potřebnou dokumentací potom zašlete na jednu z následujících adres: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Reklamační oddělení, hala DC6, Poděbradská 772, 250 90 Jirny alebo HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Reklamační oddělení, areál Slávie 1667, 763 61 Napajedla. Následně čekejte na to, až vás budeme kontaktovat o vyřízení reklamace.
  • Kam se obrátit v případě otázek a problémů?
    Ať už máte jakékoliv otázky nebo řešíte problém, kontaktujte nás na telefonním čísle 577 055 777, na e-mailové adrese info@euronics.cz nebo prostřednictvím online kontaktního formuláře na našem webu (https://www.euronics.cz/kontakt/t-49/).