Slevy, kupóny a slevové kódy Eshopist.cz

Všechny kódy

5%
Sleva

Sleva 5%

  • Neomezená platnost
  • Využil 1 člověk
Akce

Výprodej vybraných produktů

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na Eshopist.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Eshopist.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Jestliže máte kód ke slevovému kupónu, vložte jej níže:" a potvrďte tlačítkem "Odeslat".

Nejčastější otázky pro Eshopist.cz

  • Jaké možnosti platby můžu využít?
    Platit můžete dobírkou přímo při převzetí zboží od kurýra, což je nejčastější způsob platby. Kromě toho však platit můžete i bankovním převodem na číslo účtu s variabilním symbolem, který vám pošleme, avšak platba tímto způsobem může trvat déle. Nejrychlejším způsobem platby předem je platba kartou přes platební bránu TrustCard.
  • Jaké způsoby dopravy mám na výběr?
    Zboží dodáváme výlučně prostřednictvím zásilkové služby DPD. Zboží vám můžeme doručit i do zahraničí, v tomto případě nás však předem informujte na e-mailové adrese info@eshopist.cz nebo telefonicky na čísle +420 228 886 896.
  • Kam všude do zahraničí posíláte objednávky?
    Objednávky běžně expedujeme do České republiky, Slovenské republiky a do Maďarska. Pokud si přejete zboží doručit do jiné země, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@eshopist.cz nebo telefonicky na čísle +420 228 886 896.
  • Můžu už vytvořenou objednávku dodatečně upravit?
    Ano, je to možné. V tomto případě nás však co nejdříve kontaktujte na e-mailové adrese info@eshopist.cz.
  • Jak dlouho trvá doručení objednávky?
    Společnost DPD vám objednávku doručí bezpečně do 14 až 21 dní. Zásilku můžete v průběhu expedování sledovat prostřednictvím tohoto linku: https://www.dpd.com/sk/sk/
  • Jak a kdy můžu vrátit zboží?
    Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete ze zákona vrátit do 14 dní od jeho převzetí. V případě vrácení nám nejdříve pošlete e-mail s číslem objednávky a žádostí o vrácení zboží na adresu info@eshopist.cz. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme vám další postup. Po vrácení zboží vám do 14 dní pošleme peníze zpět na účet.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Reklamaci můžete uplatnit v průběhu 24měsíční záruční doby. Pokud se na zakoupeném produktu projevila jakákoliv vada, napište nám e-mail s číslem objednávky, popisem této vady a její fotografií, pokud je to možné, na adresu info@eshopist.cz. Budeme vás kontaktovat s informacemi o dalším postupu reklamace. Pokud bude jejím výsledkem výměna zboží nebo potřeba náhradních dílů, pošleme vám je v co nejkratším termínu.
  • Jsou všechny produkty v nabídce dostupné na skladě?
    U některých produktů, které se rychle vyprodávají, se můžete v ojedinělých případech stát, že přes vyprodaný stav budou nějakou dobu stále v nabídce jako dostupné. Snažíme se však tyto chyby eliminovat. Proto tyto produkty, které sice patří do naší nabídky, ale v současnosti nejsou k dodání, neumožňujeme objednat, abychom vás ušetřili velmi dlouhého čekání a dalších problémů.
  • Jak můžu získat dárkový poukaz?
    Dárkové poukazy poskytujeme ve formě slevového kódu v určité peněžní hodnotě. Získat je můžete po opakovaných nákupech v našem e-shopu nebo vyhrát v různých soutěžích, které organizujeme.
  • Kde vás můžu kontaktovat v případě otázek nebo problémů?
    Pokud máte jakékoliv otázky, zavolejte nám na telefonní číslo +420 228 886 896 nebo napište e-mail na adresu info@eshopist.cz. Rádi vám pomůžeme.

Popis obchodu Eshopist.cz

Eshopist.cz je mladý e-shop s nabídkou interiérového a zahradního nábytku, zařízení, příslušenství, chovatelských potřeb, volnočasových a fitness produktů, zboží pro domácí kutily apod.

Obchod si dává za cíl postarat se o svoje zákazníky tak, aby se doma cítili dobře, chce jim pomoci zdokonalovat jejich útočiště zajímavými a kvalitními produkty za výhodné ceny.

Nabídka obchodu se neustále aktualizuje a vylepšuje. V současnosti zde najdete např. slušný výběr postelí, kancelářských židlí, nočních stolků, ratanový nábytek do zahrady, grily, altánky či markízy, pelechy a škrabadla pro domácí miláčky, produkty na cvičení a zdravý životní styl, nástroje na domáce práce a do dílny a podobně.

Kromě prodeje obchod poskytuje pre svoje zákazníky i poradenství, doporučení a velmi ochotný přístup při řešení problémů přes telefon nebo e-mail. Vysoce prozákaznický servis patří ke standardům, kterými se e-shop pyšní.

 

Web působí na první pohled velmi svěže, protože mu dominuje bílá barva, velké obrázky a také dostatečně velký text v hlavním menu, které obsahuje sedm základních kategorií včetně akční nabídky a výprodejovému zboží.

Pokud nehledáte prostřednictvím vyhledávacího pole v horní části webu, v kategoriích a podkategoriích se zorientujete rychle a lehce díky přehlednému seřazení, intuitivnímu filtru, ale i kvalitním obrázkům a popisům v detailu produktů.

Na homepage vždy najdete bannery s výprodejovými produkty a nejzajímavějšími kousky nábytku či jiného vybavení do domácnosti. Stránka si také zapamatuje vaše posledně prohlížené produkty a při návratu na homepage vám je zobrazuje, pokud byste se k nim chtěli vrátit nebo je porovnat.

Na konci najdete i blog s několika zajímavými články, které obsahují rady a tipy, jak zařídit ložnici, ulahodit vašim domácím miláčkům nebo jak si s nimi poradit na cestách. Nechte se inspirovat.

Výhody e-shopu Eshopist.cz:

-          Nabídka zajímavých a užitečných produktů

-          Trvale nízké ceny

-          Množství akčního a výprodejového zboží

-          Mimořádně vstřícná komunikace

-          Bezpečná a kvalitní doprava

-          Jednoduché vrácení a reklamace

-          Přehledný web

Nevýhody e-shopu Eshopist.cz:

-          Dodání zboží za 14 až 21 dní

-          Občas problémy s platbami

Co říkají o e-shopu Eshopist.cz zákazníci:

E-shop si zatím přízeň zákazníků stále teprve získává, protože na trhu nepůsobí dlouho. Kvalitní web, stále se rozrůstající nabídka kvalitních produktů, dobré ceny a hlavně velmi prozákaznický přístup se však chválí samy. Každý zákazník to velmi oceňuje a díky tomu si obchod získává postupně stále lepší jméno a širší klientelu.

Negativ moc není. Tím největším je dodání zboží často až po dvou týdnech, protože prodejce v současnosti nemá vlastní sklady. Toto dlouhé čekání však zákazníka, který s tím dopředu nepočítá, výrazně zaskočí.