Nejčastější otázky pro Drogerie.cz

Popis obchodu Drogerie.cz

Obchod dm drogerie markt je jednou z největších společností zabývajících se prodejem drogerie ve střední a východní Evropě. První prodejnu v Česku otevřeli v roce 1993 v Bratislavě a dnes je na našem území už více než 230 prodejen.

V současnosti v dm v Česku pracuje více než 1500 zaměstnanců a denně v ní nakoupí přes 48 500 zákazníků.

Kromě jiného se dm drogerie snaží podnikat zodpovědně. A to jak ve vztahu ke svým zaměstnancům, tak v přístupu k udržitelnosti, sociální zodpovědnosti a k životnímu prostředí.

Privátní značky

Drogerie kromě jiného provozuje i vlastní značky, které přesvědčují svou kvalitou a velkým výběrem. Najdete mezi nimi různé přípravky pro péči o tvář a tělo, dekorativní kosmetiku nebo hygienické potřeby. Také produkty pro zdraví, domácnost, pro děti, rodiče i seniory.

Privátní značky dm splňují požadavky nejvyšší kvality, avšak jsou v průměru asi o 30 % levnější než produkty obdobné kvality od jiných značek.

Zároveň prodejce deklaruje, že svoje značky vyrábí co nejekologičtějším možným způsobem. Týká se to dodržování zásad na ohleduplný výběr zdrojů, používání recyklovatelných obalů a vyhýbání se dlouhým transportním trasám.

 

Vždy výhodně

Jde o řadu produktů, u kterých dm zaručuje dlouhodobě a stabilně zvýhodněnou cenu, která nepodléhá sezónním akcím a jiným změnám. Zákazníci se tak nemusí honit každý týden za jinými akcemi a měnit svoje zvyky jen kvůli tomu, aby ušetřili.

 

Výhody nákupu v dm drogerie:

- Dobrá dostupnost prodejen

- Výhodné ceny

- Kvalitní produkty

- Velký výběr včetně privátních značek

- Zajímavý věrnostní program

- Pravidelné akce a slevy

- Možnost online objednávky s doručením domů

 

Nevýhody nákupu v dm drogerie:

- Někdy zvláštní pravidla pro získávání věrnostních bodů

 

Co říkají o dm drogerie zákazníci

Zákazníci reagují na dostupnost dm drogerie, která se neustále zlepšuje. Reagují také pozitivně na celkově výhodné ceny různých hlavně privátních značek, které jsou vhodnou alternativou k některým dražším značkám. Většinou mají lidé také pozitivní zkušenosti i s obsluhou v obchodech, oceňují široký výběr a nově i platbu kartou.

Občas se však někteří zákazníci pozastaví nad tím, proč jsou pravidla získávání bodů ve věrnostním programu nastavená tak, jak jsou nastavená.