Slevy, kupóny a slevové kódy Deichmann.cz

Všechny kódy

Akce

Doprava zdarma na vše

  • Neomezená platnost
  • Využil 1 člověk
Akce

Slevy 50% na vybrané produkty

  • Neomezená platnost
  • Využili 4 lidé

Popis obchodu Deichmann.cz

Toužíte po nových teniskách, sandálech nebo společenských botách? Hledáte obchod s velkou nabídkou jak pánské, tak i dámské obuvi? Tak to potom zamiřte do Deichmannu. Společnost má síť poboček po celé České republice. Kromě toho však provozuje e-shop, kde najdete vše přehledně na jednom místě, a kde nabízí spoustu unikátních slev.

Pobočka, kam se podíváte

Poboček Deichmann je po celé České republice opravdová spousta. To je však skvělá konkurenční výhoda. Velice to kupujícím usnadňuje například výměnu či vrácení zboží. Můžete tak nakupovat v klidu a z pohodlí vašeho domova a při vzniku problému, nemusíte zdlouhavě čekat a řešit reklamace přes e-mail.

Unikátní slevy

I přes to, že Deichmann sám o sobě nabízí levné a výhodné zboží, na e-shopu naleznete spoustu unikátních slev. Jedná se převážně o ty sezónní či výprodeje posledních kousků. Navíc obchod nabízí opravdový výběr, takže i ve slevě si zákazníci s přehledem vyberou zboží podle svých představ.

Výhody

- Dostupná cena
- Velký výběr
- Více druhů značkových bot
- Originalita

Nevýhody

- Nižší kvalita
- Reklamace

Co říkají na Deichmann.com zákazníci?

Cena. To je hlavním plus. Snad všichni zákazníci tenhle faktor opravdu oceňují. Není to však to jediné, co si klienti chválí. Někteří zmiňují originalitu, jiní zas velký výběr či dostupnost více druhů značek na jednom místě.
Většina z těchto zákazníků však ve svých pozitivních recenzích zmiňují to samé. A tím je nízká kvalita obuvi. Poměr cena / výkon v tomhle případě tedy podle všeho funguje na výbornou. Další stížnosti padají na reklamace a neochotný personál, jak ten v online světě, tak i v kamenných prodejnách tohoto obchodu.

Jak použít kód na Deichmann.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Deichmann.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Zadat kód kupónu" a potvrďte

Nejčastější otázky pro Deichmann.cz

  • Jak je možné platit při nákupu v e-shopu?
    Platit můžete platební kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro), na dobírku při převzetí zboží a kromě toho můžete využít i platbu přes PayPal.
  • Jakým způsobem doručujete zboží?
    Využíváme pouze služby České pošty. Pro každou objednávku vám bude vygenerované sledovací číslo balíku, díky kterému můžete potom na webu pošty sledovat aktuální stav a cestu svojí objednávky (https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka).
  • Jak dlouho budu čekat na doručení?
    Objednané zboží můžete očekávat už do 3 pracovních dnů od odeslání objednávky. Zásilku, její pohyb a stav můžete sledovat díky sledovacímu číslu balíku na webové stránce České pošty (https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka).
  • Je doprava opravdu vždy zdarma?
    Ano. Ať si už zvolíte jakýkoliv způsob platby, za dopravu v našem e-shopu nikdy neplatíte. Zpoplatněná dokonce není ani platba na dobírku, což opravdu nebývá běžným standardem u ostatních prodejců.
  • Je zboží zobrazené v e-shopu vždy dostupné na skladě?
    Ano. Všechny produkty, které je možné přidat z našeho e-shopu do nákupního košíku, jsou dostupné na skladě. V případě akutního vyprodání zásob vás o tom budeme informovat.
  • Máte stanovenou minimální nebo maximální hodnotu objednávky?
    Minimální hodnota stanovená není. Pouze u některých akcí je možné slevový kupón uplatnit jen při určité minimální hodnotě objednávky. Maximální hodnota objednávky je však stanovená na 10 000 Kč. Když objednávka tuto sumu překračuje, musíte ji rozdělit do více objednávek.
  • Kdy a jak můžu vrátit zboží?
    I když zákonem stanovená lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu je 14 dní, v našem e-shopu můžete zboží vrátit kdykoliv. Podmínkou je, že bude nenošené, nepoškozené a v originálním obalu. V tom případě můžete vrátit zboží bez udání důvodu v neomezené lhůtě. Zboží dokonce nemusíte ani balit a posílat poštou, stačí ho přinést osobně se vší dokumentací do nejbližší prodejny Deichmann ve vašem okolí. V případě, že se rozhodnete poslat ho poštou, adresa je: Deichmann online shop, Prologis Park - budova DC3, Úžice 268, 277 45 Úžice. Přibalte však k němu vyplněný „Formulář pro odstoupení od smlouvy a uplatnění reklamace“. Víc informací najdete na stránce e-shopu ve Všeobecných obchodních podmínkách.
  • Jak mám postupovat v případě reklamace?
    Záruční lhůta, během které je možné uplatnit si reklamaci, je 24 měsíců. Zboží zakoupené online v našem e-shopu můžete reklamovat osobně v kterékoliv kamenné prodejně ve vašem okolí. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží poštou je Deichmann online shop, Prologis Park - budova DC3, Úžice 268, 277 45 Úžice. Přibalte však k němu vyplněný „Formulář pro odstoupení od smlouvy a uplatnění reklamace“. Víc informací najdete na stránce e-shopu ve Všeobecných obchodních podmínkách.