Nejčastější otázky pro Billa.cz

  • Jaké možnosti platby akceptujete v obchodech?
    Platba hotovostí je samozřejmostí. Kromě toho akceptujeme následující platební karty a platební aplikace: VISA, VISA Electron, VISA PAY, Maestro, MasterCard Electronic, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, Google Pay, Apple Pay. Platit můžete také stravenkami Ticket Restaurant Edenred, Doxx a UP Slovensko. Navíc můžete využít i stravovací karty Callio Gastro, Ticket Restaurant, Doxx karta, Jídelní kupón, Cheque Dejeuner a Stravenka od společnosti Axasoft.
  • Jaké výhody obnáší věrnostní BILLA Bonus program?
    Výhody, akce a nabídka pro věrné zákazníky se během roku mění. Aktuálně je to víc než 1000 výrobků za trvale nízké ceny, 25% sleva na vybrané zboží každý týden, 10% narozeninová sleva a různé slevy u partnerů programu.
  • Jak se stanu členem BILLA Bonus a jak získám kartu?
    V každé prodejně jsou k dispozici přihlašovací formuláře, obvykle u pokladny. Stačí ho vyplnit a odevzdat zaměstnanci v pokladně. Následně dostanete plastovou BILLA Bonus kartu se třemi malými přídavnými kartami. Přihlásit se můžete i online, tehdy si kartu nejdříve vytisknete a nejpozději do 8 týdnů vám bude zaslaná plastová karta na vaši adresu. Avšak vaši BILLA Bonus kartu můžete mít i v mobilní aplikaci.
  • Jak funguje aplikace BILLA Bonus?
    V aplikaci budete mít přehled a přístup k množství slevových kupónů, slev na celé nákupy, najdete tam vždy také nejnovější číslo magazínu Kulinarium atd. Díky vaší aplikaci v mobilu, který budete mít propojený s vaší BILLA kartou, nakupujete s výhodami automaticky. Aplikaci si do smartphonu stáhnete velmi jednoduše na tomto linku (https://www.billa.cz/specialfolder/footer/stahnete-si-aplikaci). Je dostupná pro Android i iOS. Při jejím prvním spuštění povolte přístup k některým funkcím v telefonu, aby mohla aplikace pracovat správně a plnohodnotně. Stačí si už jen užívat všech výhod.

Popis obchodu Billa.cz

Název Billa pochází z německého slovního spojení „Billiger Laden“, což znamená „levný obchod“. Tuto rozšířenou mezinárodní síť supermarketů vlastní firma REWE Group a v Česku provozuje více než 150 prodejen.

I když se mluví o „levném obchodě“, Billa nepůsobí levně kvalitativně, a dokonce ani nepatří ani mezi nejlevnější obchody mezi konkurencí. Jejím sloganem je „To nejlepší pro mě“ a všeobecně vyniká kvalitou a čerstvostí a nabízí mnoho zboží od domácích a lokálních producentů.

Velké supermarkety Billa disponují skutečně širokým sortimentem jídla, nápojů, ale také drogerie a jiného smíšeného zboží. To všechno se pojí s různými kampaněmi, akcemi, slevami, soutěžemi, věrnostním programem atd.

Privátní značky

Jako téměř každý velký obchodní řetězec i Billa má svoje vlastní značky.

Privátní značkou, která vznikla už v roce 1999 je Clever. Mimořádně známá značka potravin i v Česku vyrábí těstoviny, oleje, rýži, konzervy, mouku, ovoce a zeleninu, různé mražené a mléčné výrobky, krmivo pro domácí mazlíčky apod.

Další vlastní produkty se prodávají pod značkami Billa, Billa Premium, Billa Bio, Billa Bon Via, Billa Easy, ale také Slovenská farma nebo Today, což je jediná nepotravinová značka z koncernu Billa.

 

Nákup mobilem

Kromě samoobslužných pokladen, které jsou už v současnosti samozřejmostí, Billa na konci roku 2019 zavedla také nakupování mobilem. Přijdete do prodejny, vezmete si košík, smartphone s fotoaparátem, naskenujete speciální Billa cenovku a produkt se vám uloží do nákupního seznamu.

U pokladny potom stačí ukázat pracovníkovi mobil a zaplatit. Výhodou je, že zákazník nemusí vykládat na pás kompletně celý obsah svého košíku. I když pokladní může nákup pochopitelně zkontrolovat.

 

Výhody nákupu v Bille:

- Kvalitní a čerstvé potraviny

- Vysoký podíl domácích produktů

- Široké zastoupení zdravých potravin

- Nabídka prémiových kvalitních produktů

- Pravidelné akce a soutěže

- Privátní značky

- Rychlé a fungující samoobslužné pokladny

- Možnost nákupu mobilem

- Věrnostní program Billa Bonus

 

Nevýhody nákupu v Bille:

- Vyšší ceny ve srovnání s konkurencí

 

Co říkají o Bille zákazníci

Zákazníci v Bille oceňují především kvalitu a čerstvost. Mnozí si ji vybírají přes mírně vyšší ceny ve srovnání s jinými konkurenčními řetězci právě kvůli uvedené kvalitě potravin a velkému výběru domácích, zdravých i prémiových produktů. Billu mají zákazníci rádi i díky pravidelným soutěžím a akcím, kde mohou získat menší či větší ceny.

Při srovnání nákupu v konkurenčním obchodě však zkušení kupující dokáže postřehnout, že často za stejné produkty zaplatí v Bille o něco víc.