Popis obchodu Asko nábytek

Asko-nabytek.cz patří mezi největší prodejce nábytku v ČR. Nabízí velký výběr nábytku a bytových doplňků.  V nabídce obchodu najdete postele, rošty, šatní skříně, sedačky, prostě vše, na co si v souvislosti s bytovým zařízením vzpomenete.

Asko nabízí časté slevové akce. 

Při nákupu nad Kč 3000,- je doprava zdarma. U vybraných kusů nábytku je doprava zcela zdarma.

Vybere si každý. Náročný zákazník i ten, co si zařizuje své první bydlení

Asko-nabytek.cz patří mezi největší prodejce nábytku v ČR. Nabízí velký výběr nábytku a bytových doplňků.  V nabídce obchodu najdete postele, rošty, šatní skříně, sedačky, prostě vše, na co si v souvislosti s bytovým zařízením vzpomenete.

ASKO se neustále zlepšuje a modernizuje své prodejny. To využijete zejména, pokud využijete služby Click & Collect – nakoupíte online, ale zboží si osobně vyzvednete na kterékoliv prodejně.

Navštivte virtuálně ložnici nebo obývák

Kromě standardního dělení dle jednotlivých typů zařízení, nábytku a bytových doplňků nabízí e-shop přehledné uspořádání nábytku podle jednotlivých místností. A tak si lehce ze širokého sortimentu vybere náročný zákazník i nábytkový začátečník. Jednoduše každý, kdo hledá kvalitu a výborný servis.

Pro opakované nákupy můžete využít věrnostní program.  U vybraného nábytku je doprava zcela zdarma. Jinak u nákupu nad Kč 3000.

Výhody e-shopu:

  • Věrnostní program
  • Možnost vybrat zboží online a poté zaplatit a vyzvednout osobně na prodejně
  • 13 prodejen v rámci ČR
  • Relativně rychlé dodání

Nevýhody e-shopu:

  • Shop nemá svou dopravu a využívá PPL
  • Zboží je doručeno za první dveře
  • Lze sice objednat výnos, ale pouze do váhy zboží max.80 kg a se součinnosti klienta

Co říkají zákazníci?

Zákazníci mají rozporuplné názory na dopravu, její rychlost a kvalitu zboží. Objevují se názory, kde chválí kvalitu, zákaznický servis, výběr sortimentu, ceny, slevové akce, věrnostní program. Ale objevují se také reference na nevyhovující kvalitu, nebo spíše na dodání odřeného, či jinak poškozeného zboží. S reklamacemi problém není.

Nejčastější otázky pro Asko nábytek

  • Je možné si objednat zboží i telefonicky?
    Pokud máte zájem o objednávku v e-shopu, můžete tak učinit i telefonicky. K dispozici vám je linka 232 000 222 od pondělí do pátku v době od 08:00 do 18:30 a přes víkendy mezi 09:00 a 19:30.
  • Jaké platební metody mám ve vašem e-shopu na výběr?
    Platit můžete online platební nebo kreditní kartou, také prostřednictvím internet bankingu neboli převodem na účet přes 24-pay, no a samozřejmě si můžete vybrat i možnost zaplatit na dobírku až při převzetí zboží od kurýra. Kromě toho máte také na výběr nákup na splátky přes Quatro. Akontaci uhradíte formou dobírky a zbytek splácíte podle dohodnutých pravidel.
  • Jakým způsobem doručujete zboží?
    Na doručování objednávek k vám domů využíváme kurýrní společnost Geis, která pracuje v době od 08:00 do 17:00 hod. V den expedice dostanete e-mailem potvrzení o odeslání zásilky s číslem zásilky. Tehdy už obvykle můžete očekávat doručení zboží následující pracovní den.
  • Můžu si objednat nebo rezervovat i zboží, které není na skladě?
    Na toto zboží můžete zaslat nezávaznou objednávku přes formulář uvedený u konkrétního produktu. Když bude zboží znovu naskladněné, budete o tom informovaní.
  • Kdy můžu vrátit zboží?
    Vrátit zboží bez udání důvodu, a tedy odstoupit od kupní smlouvy můžete do 14 dní od doručení zboží. Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, využijte na to příslušný online formulář, který najdete na našem webu. Po odeslání formuláře vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení, se kterým si následně dohodnete další postup pro vrácení zboží.
  • Jak postupovat v případě reklamace?
    Vyplňte příslušný online formulář pro reklamaci, který najdete na našem webu (https://www.asko-nabytek.cz/reklamace) a počkejte na písemné potvrzení, po kterém vás bude kontaktovat pracovník našeho reklamačního oddělení. Budete informovaní o dalším průběhu, o dalším postupu a dostanete instrukce, jak se zařídit. Velmi nám pomůže, když v reklamačním formuláři pošlete i fotografie konkrétní vady výrobku.
  • Jak funguje věrnostní program?
    Stačí se zaregistrovat na našem e-shopu a okamžitě získáváte slevy už při druhé vaší objednávce, kdy můžete ušetřit 3 %, při třetí objednávce ušetříte 5 % a při každé další až 7 % z aktuálních prodejních cen produktů.