Slevy, kupóny a slevové kódy Alza.cz

Všechny kódy

Akce

Perwoll - MEGA XXL ve slevě

  • Platí již jenom 2 dny
  • Využili 2 lidé
Akce

Zlevněné elektronické knihy

Slevy až 50%

  • Platí do 12. 7. 2020
  • Ještě nikým nevyužit
Dárek
Dárek

Slevový kód na časopis zdarma

  • Platí do 15. 7. 2020
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Doprava zdarma na chovatelské potřeby pro psy a kočky

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

TV s dopravou zdarma

  • Neomezená platnost
  • Využil 1 člověk
Akce

Rozbalené, zánovní a použité zboží za neodolatelnou cenu

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit
Akce

Alza pro studenty. Přihláste se a využívejte studentské slevy.

Stačí vám pouze aktivní účet na Alza.cz a platný ISIC / ITIC průkaz.

  • Neomezená platnost
  • Ještě nikým nevyužit

Jak použít kód na Alza.cz

  1. Výběr slevového kódu

    Vyberte si konkrétní slevový kód, který chcete využít v eshopu Alza.cz a klikněte na políčko "Chci kupón".

  2. Zkopírování slevového kódu

    Zkopírujte nebo opište slevový kód.

  3. Vložení slevového kódu

    V nákupním košíku vložte slevový kód do políčka "Využít slevový / dárkový poukaz" a potvrďte tlačítkem "Vložiť".

Nejčastější otázky pro Alza.cz

  • Dokdy je možné dodatečné zakoupení prodloužené záruky nebo okamžité výměny zboží?
    Prodloužit záruku je možné během celé doby platnosti standardní záruky. Službu Okamžitá výměna je možné koupit do čtrnácti dnů od objednání. Pozdější dokoupení není možné.
  • Jak postupovat v případě poškození zboží?
    Než zavoláte na naši speciální linku 02/571 018 05, připravte si: - Číslo nákupního dokladu - SN poškozeného výrobku (pokud je výrobcem přidělené) - Příčinu škody (přesný popis situace, při které k poškození či odcizení výrobku došlo) - Usnesení o odložení případu v případě odcizení výrobku - Úřední záznam v případě odcizení výrobku (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení) Operátor si od vás tyto informace poznamená a oznámí vám číslo, pod kterým bude škoda evidovaná. Dovolujeme si vás upozornit, že všechny hovory jsou monitorované. Následně poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na kteroukoliv naši prodejnu. Pokud vám byl výrobek odcizený, dokumenty uvedené ve čtvrté a páté odrážce (viz výše) dodejte na kteroukoliv naši prodejnu nebo je zašlete na sluzby.administrace@alza.cz. Nezapomeňte prosím uvést číslo pojistné události. Upozornění: Lhůta na vyřízení pojistné události začíná plynout okamžikem odevzdání poškozeného výrobku nebo dodáním dokladů od policie.
  • Jak dostanu zakoupené elektronické zboží? Mohu koupenou licenci vrátit?
    Po uhrazení objednávky vám zboží bude zaslané na e-mail. Bohužel, elektronické výrobky spadají do kategorie, které není možné vracet.
  • Elektronické zboží mi nejde stáhnout, jak mám postupovat?
    Pokud je objednávka uhrazená a licence vám nejde stáhnout, prosíme vás o kontaktování naší zákaznické linky +421 2 5710 1800. Za tyto komplikace se omlouváme.
  • Jak zjistím, že si mohu objednávku vyzvednout?
    Jakmile bude pro vás zboží připravené, budeme vás informovat prostřednictvím SMS správy.
  • Mohu vrátit nefunkční zboží? Případně mohu vrátit zboží i bez udání důvodu?
    Zboží vraťte do 14 dnů. Osobně nebo poštou (s průvodním listem) na některou z našich prodejen. Spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt poškozený. Podrobné podmínky vrácení zboží najdete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.
  • Jak mám zadat reklamaci?
    V případě, že některý z našich výrobků nefunguje úplně správně, je možné zboží reklamovat podle tohoto postupu: Nejdříve doporučujeme zjistit, zda má vaše značka slovenské zastoupení autorizovaného servisu. Reklamace řešené autorizovaným servisem jsou standardně řešené rychleji než u prodejce. Kontakt na servisy najdete zde. Pokud slovenské zastoupení chybí, nebo když chcete řešit reklamaci u prodejce, je možné uplatnit reklamaci na kterékoliv naší pobočce nebo reklamované věci zaslat na naši adresu. Produkty můžete poslat na adresu: Alza.sk - reklamace, Bottova 7, 811 09 Bratislava. K reklamaci je potřebné dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě odeslání zboží poštou také průvodní list, ve kterém bude chyba popsaná. Pokud máte příslušenství, dodejte i to. Může být příčinou poruchy, nebo nezbytné pro řádné otestování přístroje. U televizorů vždy dodejte i stojan, samotná obrazovka se může cestou snadno poškodit.
  • Ztratím po opravě v servisu svoje data v zařízení?
    Je to velmi pravděpodobné. Pokud se podaří přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací s továrním nastavením, které eliminuje případný negativní vliv aplikací třetích stran. Doporučujeme pravidelnou zálohu dat nejen před podáním reklamace. V článku Záloha dat telefonu najdete podrobný návod, jak pohodlně zálohovat telefony různých značek.

Popis obchodu Alza.cz

Největší e-shop alza.sk má pro vás širokou nabídku elektroniky a spotřebičů na trhu. Ať už hledáte nové spotřebiče do domácnosti za dostupné ceny, nebo si potrpíte na špičkovou elektroniku pro profesionály, v internetovém obchodě alza.cz jste na správném místě. Pokud hledáte hodnotný dárek pro mámu, dceru, syna, otce nebo kohokoliv z vašich rodinných příslušníků, v nabídce elektrospotřebičů najdete určitě to pravé překvapení. Kdyby se i stalo, že dárek se obdarovanému líbit nebude, s alza.cz máte možnost vrácení zboží do 60 dní. V nabídce služeb je také okamžitá výměna zboží, servisní služby, prodloužení záruky a pojištění proti rozbití a krádeži. Zákazníci považují služby e-shopu alza.cz za nadstandardní.

Na alza.CZ najdete všechno, co potřebujete

V největším internetovém obchodě alza.cz, kde najdete nejen počítače, notebooky a elektroniku, ale také výbavu do domácnosti, hračky a kosmetiku, se můžete spolehnout na nejrychlejší dodání. Pro členy alza premium klubu je hlavním benefitem doprava zdarma, slevy a slevové kupóny, přednostní výdej, Black Friday o den dříve, okamžité vyřízení reklamace a další benefity. Alza.cz vám nabízí nejširší sortiment elektroniky a spotřebičů, jako jsou smart vybavení domácnosti, smart hodinky, drony, notebooky, počítače, mobilní telefony a smartphony za skvělé ceny a jejich příslušenství, televizory, domácí kino, reproduktory, tiskárny, kopírky a také elektrospotřebiče do domácnosti jako ledničky, mrazničky, myčky nádobí, pračky, klimatizace, ale také sekačky, koloběžky, kosmetiku, parfémy a ještě mnohem víc. Neváhejte využít časté výprodeje a nadstandardní služby, ať už hledáte cokoliv.

Výhody e-shopu

  • Široký sortiment
  • Servisní služby
  • Okamžitá výměna zboží
  • Zákaznický klub premium
  • Možnost vrácení zboží do 60 dní
  • Pojištění zboží proti krádeži nebo poškození

Nevýhody

  • Občasné zmeškání dodání objednávky
  • V případě některých produktů vyšší ceny proti konkurenci

Co říkají o alza.CZ zákazníci?

Zákazníkům se líbí zejména nadstandardní služby a možnost získat objednané zboží už v den objednávky zboží. Poměr kvality služeb a cen hodnotí zákazníci jako optimální. Za velkou výhodu lze považovat otevírací dobu i přes víkend. Co se týká samotného e-shopu, je hodnocený jako velmi přehledný a je jednoduché se v něm zorientovat. V některých případech byli zákazníci nespokojení s chybným vyřízením objednávky, což je však možné považovat za selhání lidského faktoru.